Hade en gång en blogg,,,,….

16 Okt

Ja jag hade visst en blogg en gång…

Hej på er.. 🙂

Ja som ni märker så har jag annat för mig än att dela med mig vad som händer här 🙂 Nog för att jag gärna skulle vilja göra det, men Lovisa ger mig inte särskilt mycket tid till det nu 🙂 det är fullt upp hela tiden.. Å vet ni vad? Jag älskar det 🙂 Inte alltid kul å inte alltid lätt. Men jag älskar att se hennes utveckling å allt hon lär sig. 🙂

Hon fyller snart ett år!!! What?? Liksom!! Föddes hon inte nyss ? 🙂 Min lilla stora tjej.
Hon pratar massor, men jag har inte lärt mig hennes språk helt så, ja jag fattar väl inte allt 🙂 Hon tar sig fram på alla sätt hon kan. Går å springer om hon håller i nåt/nån. Kryper i världens fart. Å vet precis vad hon vill. Siktet inställt sen drar hon 🙂 Biter på allt, måste ju smaka om det är nåt att ha 🙂 Å ja det är ju inte så skönt när hon smakar på mamma, då lillfisen har rätt många tänder i den lilla munnen 🙂 Fyra uppe fram å fyra nere fram, skymtar även fyra kindtänder, en uppe å nere på var sida 🙂 Shit hon vad hon börjar bli stor min tjej. Men är ändå rätt liten, väger väl ungefär strax under 9,5 kg 🙂 å är (va sist, för ett par veckor sen) 73,5 cm lång. Så stl 74 passar just nu 🙂
Busar med mamma hela dagarna, å pappa när han är hemma. Det roligaste är så klart när mamma säger aj aj.,… Då skrattar vi som bara den 🙂

1 år ja.. Kalas, baka, present, gäster.. Ja en del å stå i å fundera över 🙂

Jag då? Jodå jag mår bra.. Kunde kanske varit bättre på träning å motion. Å ätit bättre mat.. Men det är iaf inte sämre. Vikten har stannat, på en magisk gräns, den övre.. Den jag inte vill passera..
Å vi har flyttat.. Ner till marken.. Så skönt.. Så himla enkelt att bara sätta lovisa i vagnen å gå en sväng. Bor på två plan, å med mycket plats 🙂 Mycket att fylla ut 🙂

Nu ska jag gå å fortsätta med mat, men tack för att ni hänger kvar, ni få det än är 🙂
Ville bara tala om att vi lever iaf 🙂

Kram på er

DSC_0707
Sova ute är väl de bästa som finns, Även det är ju en fördel med flytten 🙂

DSC_0710
Grind i trappen behövs, För lilla sparven tar sig hela vägen upp 🙂
Så nu får man nöja sig med att stå här å filura 🙂

Ett svar to “Hade en gång en blogg,,,,….”

  1. Sofie 17 oktober, 2013 den 12:11 #

    Mosters stora älskling ♥️ de e bus i blicken på dem tösen minsann 😜
    Kramar

Kommentera

