6 månader <3

3 Maj

Ja idag är det sex månader sen den där underbara dagen. Dagen då vår dotter såg dagens ljus. Då vi, Min älskade man och jag, blev föräldrar.
Vi fick en dotter. Vi blev mamma och pappa. Helt magiskt. Och det har varit några händelserika månader.  Händer nåt med hennes utveckling hela tiden. Det är en underbar tid vi har bakom oss, och jag är ganska säker på att även vi har det framför oss 🙂

Tiden går så fort. Det märker man om inte annat, så när man får barn. Händer så mycket med dem. Och de växer mycket på kort tid.
Att sex månader redan gått känns så skumt. Å jag som knappt fattat än att jag blivit mamma, o fått en dotter 🙂 härlig känsla dock..

Ja nu är hon som sagt ganska stor 🙂 Väger dryga 8 kg. O är ca 67 cm lång 🙂
Hon har fått två tänder nere 🙂 Och rullar runt överallt, på golvet å i sängen. :)Hon bär upp stl 68 numera 🙂 Har atl 4 på blöjor 🙂 Äter mat o gröt o välling.
Snackar väldigt mycket, och håller på att hitta sina röstresurser. O tro mig, såna har hon 🙂 Mina öron har det lite värre just nu:)
Växer så fort min lilla bebis ❤

DSC_0266

DSC_0330

Mitt underbara hjärta. Som totalt fulländar mitt liv ❤ Älskar henne till månen och tillbaka ❤

3 svar to “6 månader <3”

  1. Stina 3 maj, 2013 den 09:36 #

    Hon är så söt din lilla prinsessa 🙂 Ser fram emot att få träffa er båda! Kramis

  2. Sofie 4 maj, 2013 den 10:47 #

    Gulligaste gullungen i hela gävleborg 🙂 grattis på 6 månaders dagen mosters hjärta.
    Ja tänk va tiden går fort. Nästan så man inte hinner med.

    Saknar er.
    Kraam

  3. Johanna - Mamma till Leija 4 maj, 2013 den 11:05 #

    Ja, tiden går så fort, speciellt i början. Tycker hon har fått mer drag från dig nu, sötungen!
    Kram

Kommentera

