Ner igen.

19 Mar

Upp som en sol å ner som en pannkaka. Ja ungefär så kändes det i morse när ja vaknade. Kändes tungt redan när jag klev upp. Lovisa vakna tidigt. Det snöar ute. Å jag var trött.
Kom aldrig riktigt igång. Kände mig som en seg degbunke. Hitta ingen motivation att göra nå heller.
Hade fruktansvärt dåligt samvete för att det kändes som jag hela tiden ville att Lovisa skulle sova så jag fick sova.
Två maskiner tvätt körda o upphängda. Och dammsugat ett rum. Ja det var vad jag gjort innan mannen kom hem.
Tyvärr så for jag ännu lägre ner. Det var liksom inte nog att jag inte kom ut. Nä godispåsen hittade sig ut till mig :/
Så när T kommit hem o Lovisa å jag piggnat på oss lite efter eftermiddagsluren, så hjälptes vi åt å laga mat, och jag dammsugade. Å sen fick vi lite fika gäster.
Hade lite glass kvar. Så kände att jag ville bli av med det. Så då spädde jag på denna dåliga dagen o gjorde den värdelös. Å tar nya tag i morgon 🙂
Å nu finns det inge mer gotte i mitt hem. Å inget ska in på ett tag heller!

I morgon. Ny dag nya möjligheter 🙂
Nu sover min docka här hos mig 🙂 ska mysa lite av det innan vi alla snart bäddar ner oss i våra egna sängar.
Natti

Ett svar to “Ner igen.”

  1. Sofie 20 mars, 2013 den 07:20 #

    Man har sina dagar gumman.
    Bättre dag idag:)
    Kraam

Kommentera

