Envis promenad.

12 Feb

Ja det kan man ju säga att jag begav mig ut på igår. Det snöade typ hela dagen. Ändå bestämde jag mig för att gå till stan och Ica för att hämta paket.
Men kom bara på fördelar med det.
Jag fick motion. Stärkte mina benmuskler. Både Lovisa och jag fick frisk luft 🙂 men visst var det tungt. De hade ju inte plogat sen morgonen.
Men trotsig o envis, som jag kände mig, så tog jag mig fram 🙂

20130212-043416.jpg

20130212-043428.jpg

Men hade oxå snö i typ hela nedre delen av vagnen när jag kom hem 🙂

3 svar to “Envis promenad.”

  1. Sofie 12 februari, 2013 den 07:40 #

    De lönar sig att vara envis gumman:)
    Minns en vinter i Skåne när ja knappt kom fram med olivers vagn haha
    Kraam

  2. Stina 12 februari, 2013 den 02:02 #

    Vet du, jag tror det är rätt vinter att tillbringa i Spanien 😉 Saknar inte snön ett dugg…men jag förstår att du måste ut med lillfia och få lite luft 🙂

  3. mala85 12 februari, 2013 den 02:10 #

    O erkänn att det kändes gött efteråt 🙂 så brukar jag alltid tänka när jag ska ut i mindre ljuvligt väder. Känslan man får efteråt 🙂

Kommentera

