Bloggtorka?

8 Feb

Hej på er mina kära!

Hoppas allt är bra med er som läser. Vet att det inte funnits så mycket att läsa på sistone. Har liksom inte funnit varken tiden eller lusten till bloggen. Känner mig lite kluven hur jag vill ha det. Vad jag vill göra med den. Vet inte riktigt vad jag vill bjuda på.
Vill blogga, har liksom mycket att skriva om. Men känner mig inte säker på hur mycket av mitt liv jag vill blotta i bloggen. Och lika med bilder på lillan. Känner mig lite kluven med mina känslor kring det.
Sen även när det gäller släkt o familj på långt avstånd. Det är ju bra om de kan följa lite av L:s utveckling här på bloggen. Se bilder på när hon växer osv, men vill samtidigt inte att det ska räcka. Vill inte att vi ska höras mindre för att allt går att läsa på bloggen. Vill ju ändå att folk ska höra av sig o fråga om henne eller så där..
Så ja jag känner mig kluven, vet inte hur personlig jag kan bli. Och det enda som stoppar mig är jag själv.

Känner heller inte att jag har koll på vilka som läser här. Får inte så mycket respons. Det finns en del som säger, ”ja jag läser men jag kommenterar inte” Jag bara undrar varför?
Lämna ett avtryck o visa att ni varit här. Eller ge pepp, feedback eller bara skriv ett hej.. Det uppskattas.. Och om jag får respons på det jag skriver, så kommer jag förmodligen att tycka det är roligt att skriva mer oxå.
Så då kommer man ju till frågan, för vems skull skriver jag? Min egen eller nån annans?

Ja som ni förstår så är jag grymt kluven över hur jag ska göra. Så vi får se! Kommer lusten och tiden så kanske det kommer ett inlägg då o då = )

Annars är livet bra här.. Det rullar på. Jag älskar att vara mamma! Lovisa och Tomas är de bästa som hänt mig.
ÄLskar att följa hennes utveckling.. Händer så mycket på kort tid. 🙂

Tänker ofta tillbaka på förlossningen. Tyckte den var underbar och längtar redan till nästa gång. Men nu ska vi först njuta av att vara en familj på tre.. Syskon kommer, tids nog 🙂 hehe.. Har tänkt många ggr att jag ska lägga upp min förlossnignsberättelse.. Men har inte skrivit klart den än.. Tiden fanns inte riktigt. Och sen krasha min dator. Men har som tur är sparat det på ett minne. Så ska väl ta upp o skriva klart det 🙂 Och dela med er, om intresset finns.

Nu ska jag göra mig lite frukost innan lillan vaknar, som ligger o sover i min säng 🙂

Kan bjuda på nån bild så länge 🙂

DSC_0808

Hej så länge 🙂

4 svar to “Bloggtorka?”

  1. Charlotte 8 februari, 2013 den 09:53 #

    Känner precis som du gör sis.
    Men kan inget annat än att säga att de är himla kul att läsa om hur allt går och hur lilla Grodis utvecklas ❤

  2. mala85 9 februari, 2013 den 09:46 #

    Jag tycker det är jätte kul att läsa din blogg. Går in här ofta och ser om du uppdaterat. Jag är sämre på att kommentera men det var något strul (elle så var det jag som inte fatta hur man gjorde ;p) men ska bli bättre!

  3. Therese 9 februari, 2013 den 12:16 #

    Jag har också haft mina fall när det gäller bloggandet… Men nu när Mia kommit upp lite i ålder är jag sååå otroligt glad att jag har bloggen där jag åtminstone då och då uppdaterat om henne! Så även om de dagligen inläggen mest blir för andra som är intresserade av våra liv, så är det ändå för mig själv som jag bloggar, för att kunna gå tillbaka och minnas! Man glömmer så snabbt vad som hände då osv… Så om inte för någon annans så för din egen skull så hade jag nog fortsatt att blogga!!

  4. Sofie 9 februari, 2013 den 01:35 #

    Ja vill se massor av bilder på lillan, veta alla nya saker å framsteg hon gör:)
    Fast de e roligare via telefon å sms än blogg.
    Bloggar knappt längre, svårt att komma på vad ja ska skriva fast ja säkert har massa att säga. Sen e de ont om kommentarer:p

    Puss å kram

Kommentera

