Jultider <3

26 Dec

Ja det händer ju grejer här 🙂

Tiden går. Lillan växer, och tar så klart upp all min tid < Sen gick ju datorn sönder. Så ja bloggandet har fått läggas åt sidan 🙂

Och nu har julen passerat å. Lovisa har fått många fina klappar 🙂 Ja även Tomas och jag så klart, men det var mest Lovisas jul i år =)

Vi har haft det mysigt. Varit med många familjemedlemmar, så klart fattas några från min sida som jag gärna träffat i jul. Men det är ju som det är.

Och Tomas är långledig så vi myser, och Lovisa är uppe allt för länge om kvällarna/nätterna 🙂

Hon var vid sista bvc besöket 56 cm lång o vägde ca 4,7 kg. Växer och mår bra gör hon 🙂

DSC_0306

DSC_0344DSC_0369

tänkte lägga in fler bilder men de strula sig först o nu ammar jag o orkar inte =)

God fortsättning så ”ses” vi snart igen 🙂

2 svar to “Jultider <3”

  1. Sofie 27 december, 2012 den 12:03 #

    Mosters fina hjärta. Ja längtar efter att få träffa er så mycket att de värker i mitt hjärta.
    Ja när man fått barn e de mest deras jul 🙂
    Kramar i massor å mys på

  2. Johanna - Mamma till Leija 27 december, 2012 den 12:05 #

    Njut allt vad ni kan! Tiden hår fortare än ni kan tro. Att inte va mammaledig mer känns konstigt & tråkigt. Skönt att ni hade en bra jul! God fortsättning!
    Kram

Kommentera

