Tisdag :)

30 Okt

Ja idag är det Tisdag, Jag har sovit skapligt, två nätter på rad 🙂 Har vaknat och varit upp på toa, så klart, Men sen inte klivit upp och ätit. Har varit för trött för det.. Men har legat vaken nån timma eller så, Men somnat om sen då. Rätt skönt..

Så är vaken en stund nu istället när mannen åkt till jobbet. Blir nog slumra en stund till sen dock 🙂

Igår kom det rejält med snö. Snöade hela dagen. Jag gillar snö, men den hade gärna fått vänta ett tag till. Av flera anledningar. Dels, så är det bara oktober. Vi kunde haft höst ett tag till. Vintern är lång nog som den är. Jag ville att det skulle ha varit bart på vägarna tills vi kommit hem med bebis, så man slipper oroa sig över att åka i detta väglaget. Men får väl köra därefter när det väl är dags helt enkelt.

Vi var på stan en sväng igår, Jag, Fia, Jossan o Agnes. Mysigt. Men det hade inte behövt snöa som sagt 🙂 Gjorde inget att det hade snöat. Mysigt att det knastrar lite under fötterna när man går 🙂

På eftermiddagen var det då äntligen dags för bm besöket. Som nu skulle bli det sista. Jag fick iaf ingen ny tid. Får ringa o boka en nästa vecka om bebis inte behagar att komma ut i tid 🙂
Jag hade varit lite nervös över besöket då mina värden var lite dåliga förra veckan. Men de såg mycket bättre ut idag. Så det var en engångsföreteelse som hade sina förklaringar förmodligen. Dock reagera jag över min viktökning sen förra veckan. OJ! Men men … Får ta det lugnt med sötsakerna nu kanske 🙂 hehe..
Men man rör ju sig inte så flitigt heller.. Så det gäller ju då att inte stoppa in för mycket energi när jag inte gör av med det.
Annars såg allt bra ut 🙂 Hjärtat slår fint ❤ OCh den ligger där den ska 🙂
Så nu är det bara att vänta. Är på 39+1 idag. Idag är oxå första datumet vi fick utifrån sista mensen. Men som det känns nu så blir det inge idag inte 🙂 Ska väl inte säga för mycket. Då det kan komma plötsligt.. 🙂 hehe..

Idag kommer kanske sis o ungarna hit, även syskonen. Hoppas det. Så man får träffa dem lite mer 🙂

Ha en skön Tisdag!

KRam på er

 

2 svar to “Tisdag :)”

  1. Sofie 31 oktober, 2012 den 12:27 #

    Jag förstår att ni vill ha höst ett tag till. Men njöt som tusan igår när vi mös på stan i snön:)
    Ja nu får vi se när bebis behagar att komma ut hihi
    Tack för idag de e så mysigt att träffas å prata även om de va full action på kidsen haha
    Önska vi kunde ses oftare:(

    Men ja hoppas bebis väntar nån dag till så kanske vi hinner ses lite imorrn innan ja ska åka hem igen.
    Så ska ja ta hand om dig å serva dig med mat osv 🙂

    Kramar

  2. Kubu 10 november, 2012 den 02:03 #

    Grattis till tösen

Kommentera

