Snart November :)

29 Okt

Ja snart är den här. Den månaden som jag har väntat på sen typ maj, då vi vart flyttad på ul från oktober till nov.
Vintern är här. Det är snart jul. Ja mycket att se fram emot är det ju  🙂

Snön faller ner utanför fönstret, och ligger vit på marken. Det är ändå ganska härligt, och fint tycker jag. Gillar snön, så länge det inte kommer allt för mycket på en gång och det inte ska smälta bort o komma nytt hela tiden. UTan att det får vara liksom.
Nu är det inte så mycket än. Det får gärna vara så tills vi varit iväg o fått bebis 🙂

Ja på tal om bebis, vet ju inte riktigt när den lilla tänkt titta ut:) Men idag går jag in i v 40. Känns helt galet att vi är så nära nu. Snart sitter vi här med en ny liten familjemedlem.
JAg har varit gravid i 39 fulla veckor. Asså denna veckan har i våras känts så långt borta och nu är den här. Sen vet vi ju som sagt inte riktigt om det är en punktlig en som lever där inne. Det beror väl på om den är lik mamma eller pappa:) hehe..

Nu i helgen så firade vi som sagt 6 år tillsammans, mannen och jag. Känns helt ofattbart att det gått 6 år sen den där dagen. Och jag älskar han lika mycket än 🙂 O han mig (tror jag haha ) Nä skoja bara.. Klart jag vet att han gör 🙂
Vart inte så mycket till ”firande” men jag fixade god frukost, köpte frallor, och sen tillbringade vi dagen med att gå runt i lite butiker o kika lite. OCh sen vart de ute mat på vårt favoritställe 🙂 Får bli ”finare” mat ute en annan dag 🙂
Sen i lördags kom även Storasyster och hennes två godingar. Som jag träffar alldeles för sällan. Hade saknat dem så mycket. Så underbart att de är här nu.
Vi får några dagar till tillsammans, så de ska vi försöka ta vara på 🙂 Om inte vi behöver åka nånstans som sagt 🙂

Idag är det  dags för Bm besök igen i eftermiddag. Var dit i onsdags förra veckan, men nåt hade blivit fel så bokningen av tiden hade inte registrerats i datorn, så vår bm hade gått hem. så efter 25 min väntan, så gick vi in o träffa en annan, som då sa ju att hon gått hem. Men hon kollade mig istället.. Bebis hjärta slog fint, och ligger fortf fixerad. 🙂 Men värdena var sådär. Så därav en så tidig tid igen då. Så vi får se i em hur det ser ut.

Vet inte om jag nämnt det, men det är ju oxå ett tag sen nu. Eller ja lite mer än en vecka. Men den 20 okt, firade jag och mitt körkort två år ihop =) vilket ju innebär att jag inte längre kör på prövningstid. Känns nice 🙂 Kommer inte köra nå annorlunda så klart för det. Men känns ändå mindre spänt liksom 🙂

Nä dags för lite bilder då kanske.. Sis tog några på mig igår. Vart sådär då jag hade ingen bra tröja på mig 🙂 Vilket ni kommer se 🙂

De är då tagna igår ju, 1 vecka före bf. v 38+6

 


Slänger in denna med, tycker den ser så kul ut 🙂

Ha en bra dag! Kram på er

Ett svar to “Snart November :)”

  1. Sofie 29 oktober, 2012 den 11:31 #

    Fina stora magen. Men lillfisen e envis som inte rör sig för moster 🙂
    De va så mys idag att gå lite i stan.
    E så glad att va här uppe.
    Kramar

Kommentera

