V 39 :)

22 Okt

Ja nu har vi passerat 38 fulla veckor 🙂 Shit asså 🙂 Det är idag 13 dagar kvar till bf. Men bebis är mer än välkommen före det 🙂 Till helgen kanske?? 🙂

Det är spänd förväntan här, vi är lite små nervös, vi längtar, Det är lite skräckblandad förtjusning 🙂
Allting är klart, vissa saker har ju varit det längre 🙂 Vi ska väl bara se till att få basen till babyskyddet på plats. Så den står i bilen till det är dags att åka 🙂

Manda tog lite bilder på mig i helgen. Lördags för att va exakt 🙂 Vecka 37+5. Så nästan 38 veckor 🙂

 

 


Hämtade ut en babybox från kronans droghandel i helgen. Men vart lite besviken över innehållet, då jag sett på bild att det skulle vara några saker mer i den.
Men ändå så är den gratis så man tackar o tar emot 🙂

Är väldigt mycket bloggande om bebis o graviditet o så nu. Men det är det enda jag har att delge om 🙂
Det är ju mitt liv just nu.. Jag går hemma och väntar nu bara..
Ja jag städar, diskar o tvättar hela dagarna 🙂 Och vilar så klart!! 🙂

Sen är det kanske lite lite bloggande nu över huvud taget, men som sagt det händer inte så mycket just nu.. hehe.. 🙂

Ha det bra =) Kram på er!

2 svar to “V 39 :)”

  1. Sofie 22 oktober, 2012 den 05:31 #

    Fina stors mage:) nu måste du ju snart komma ut lilla bebis:) vi väntar å längtar:)
    Å snart ses vi älskade syster.
    Kraam

  2. Johanna - Mamma till Leija ♥ 22 oktober, 2012 den 09:08 #

    Ja, kom ut nu! 🙂

Kommentera

