Vill ni gissa?

1 Okt

Ja jag tänkte att det är ju ”bara” fem veckor kvar till bf nu =)

Och jag tänkte att de som vill kan ju få tala om vad de tror, ja man får gissa på vad man vill. Det jag skulle tycka va roligast är datum för ankomst av den lille.

Men datum, kön, vikt, längd, ja vad man vill.. Behöver inte gissa på allt om man inte vill.. och kommer man på nå mer man vill gissa sig till så får man det:)

Tycker det skulle vara lite kul =)

Jag håller inne med vad jag tror om kön, då jag fick den frågan nyligen i en kommentar, vill jag bara påpeka det.
Men självklart lägger jag till ett datum jag å..

Tycker ni det är för tidigt att gissa, ja men vänta då =) DEt bestämmer ni själva =)

Jag ska se till att ta lite nya och bättre bilder på mig, om det kan hjälpa =) Fråga om det nåt ni vill veta, om tex hur jag mår om det är nåt som tror kunna ha nån betydelse för hur ni vill lägga er röst 🙂

Och inget tvång, bara för kul.

2 svar to “Vill ni gissa?”

  1. Charlotte 1 oktober, 2012 den 02:15 #

    Min Gissning kommer här =)
    Tror på en flicka som kommer att väga runt 3350g och kommer att vara 49cm lång
    Och gissar på att Grodan kommer att titta ut den 2 november :0)
    Sen vet jag att denna lilla bebis kommer titta ut när den känner sig redo för det 😛

  2. Sofie 9 oktober, 2012 den 04:17 #

    Ja tror du får en pojke.
    Svårt med vikt å så men drar till med 4000g å 51 cm lång.
    Å så tror ja du föder den 9/11 🙂

    Lite vilda chansningar här haha
    Kram

Kommentera

