Slutjobbat :/

1 Okt

Ja då var det gjort. Beslutet taget. Och samtalet gjort.
Jag har jobbat färdigt innan det är dags för bebis. Sen blir det ju hemma ett tag. Det var med lite vemod jag sa ifrån.
Jag är numera struken som timvikarie från listan. Kändes nog skumt för både vikarie samordnaren och mig. Har varit med sen juni 2007 🙂

Känns konstigt att jag nu inte kommer bli ringd nå mer. Men samtidigt känns det som det rätta. Det kändes jobbigt sista passen i fredags.
Nu ska jag vila upp mig. Och är jag rastlös och känner för lite ansträngning så finns det lite att göra hemma 🙂

Ett svar to “Slutjobbat :/”

  1. Johanna - Mamma till Leija 1 oktober, 2012 den 11:19 #

    Du gjorde helt rätt! Jag själv mådde mycket bättre när jag fick va ledig. Kroppen behövde vila & ta allt i sin egen takt…

Kommentera

