Bakat bullar :)

6 Sep

Igår kom Milla hit och sällskapade(och hjälpte mig lite) . Jag skulle baka bullar.

Så äntligen blev det gjort 🙂


Så här kan man  ju se ut efter att bakat bullar 🙂

Jag bakade ut dem på bordet för jag tänkte där är mest plats. Vilket nog i sin tur va bra, för jag hade nog inte fått så bra plats med magen vid diskbänken.
Nä istället så lägger jag magen på bordet hela tiden när jag kavlar ut 🙂
Men klart alla ska få vara med o baka 🙂 hehe

Men resultatet vart bra. Och de som fick smaka dem igår tyckte de va goda 🙂 Ja det tyckte jag å. Men jag är ganska självkritisk 🙂


O de ser ju riktigt fina ut 🙂 Så får väl vara nöjd.

Så nu får vi se hur länge de får ligga i frysen 🙂 Är väl mest tänkt att det ska finnas fika hemma tills bebis kommer, då det säkert kommer folk på besök 🙂
Eller över huvud taget om det kommer folk hit och hälsar på . Vilket ju alltid är trevligt 🙂

 

Igår var Tomas o jag iväg till BM o lyssnade på lillhjärtat. Så mysigt att höra det varje gång 🙂
Och min BM är bra på många sätt, men gillar bland annat att hon tycker det är väldigt kul o viktigt tror jag, att Tomas följer med. Hon bokar gärna tider på eftermiddagen, så att han kan följa. Och det gillar jag. Roligt att vi gör det här tillsammans 🙂 OCh jag tror han själv oxå uppskattar besöken hos henne.

Idag blir det väl lugnt. Har inte varit nå jobb den här veckan alls. Vilket jag tycker är tråkigt.  Men har gjort lite annat. Man märker ju oxå att man inte orkar lika mycket på en dag längre 🙂

Allt för nu 🙂

Ha de 🙂

2 svar to “Bakat bullar :)”

  1. Charlotte 12 september, 2012 den 08:21 #

    Åh så gott det det ser ut. Hade inte tackat nej till några bullar.
    Snart så är även du färdigt jäst 😛 Hihhihi
    Saknar dig/er ❤

  2. MammaFiiia 14 september, 2012 den 10:37 #

    Mums va gott med nybakade bullar 🙂 skicka några till din stackars storasyster 😉
    Magen växer å växer å du e såå fin gumman.
    Saknar dig så mycket.

    Kramar

Kommentera

