Snart hemåt igen.

15 Jul

Japp nu är vi sista kvällen i skåne. Känns kluvet. Skönt o komma hem, men har haft det härligt här. Har väl dock saknat det fina vädret. Men har njutit av underbart sällskap så det är ok den här gången 🙂

Så i morgon packar vi bilen o drar norrut igen då 🙂 Det mesta är klart för avfärd, ska bara packas ner i bilen. Som kommer bli rätt full har jag en känsla av 🙂

Blir ju bara några dagar hemma, som kommer att innehålla tvätta, besök hos bm o en massa slappande 🙂 Dock även packa upp o så. Bebis har ju fått mycket nya saker:) Får packa in dem i ett hörn så länge:) Sen iaf, till helgen ska vi avnjuta en kryssning.  Å det ska bli så härligt. Jag ska njuta tll max. Inte röra mig mer än jag behöver: ) Och äta mycket god mat, särskilt frukost 🙂

Syrran o mannen o dottern är just nu iväg o hämtar nästa nattgäst som även hon är från Bollnäs 🙂 Sen blir det nog pizza o en massa mys innan sängen kallas för sista gången här 🙂

Känns oxå skumt, nu när man åker hem. Nästa gång jag träffar alla här nere, eller nästa gång vi kommer hit o så. Då är vi tre i vår familj. 🙂 Känns skumt o härligt på samma gång.
Å som jag sa till en av mina vänner, som oxå väntar barn, Nästa gång vi ses är vi sex stycken iställlet för fyra 🙂 Lät konstigt, men är ju sant 🙂 O så härligt!!:)

Aja. det var det de … Ses hemma!!

Kram på er


Snart kommer jag hem till nån annan som saknar mig 🙂 Å jag henne 🙂 ( Å  de andra där hemma med så klart :))

Ett svar to “Snart hemåt igen.”

  1. Charlotte 18 juli, 2012 den 10:59 #

    Tack för de underbara dagarna ni var här =)
    Var super kul att ha er på bessök så länge. Mira saknar sin fina moster nu ❤
    Längtar tills vi ses igen ❤

Kommentera

