Semesterveckan.

12 Jul

Ja nu har snart en vecka gått 🙂 Vi har det bra trots tråkigt väder. Bara regnar typ varje dag. Så det är lite tråkigt. Men med trevligt sällskap gör inte det nå 🙂

Vi har hunnit med att träffa typ/nästan alla de ”viktigaste” 🙂

Har hunnit med Ullared då ja 🙂 Och Träffa Lillebror Dennis, Storasyster Fia o Fredrik, Mamma med familj och våra underbara vänner Malin och Ola. 🙂

Har fortfarande några kvar vi vill träffa. Så det ska nog hinnas med de å 🙂

I måndags när vi var med Malin o Ola, så for vi upp till kullaberg en sväng. Så Tomas fick se hur vackert det är där uppe 🙂 Sen grillade vi hemma hos dem. DE har ju flyttat till rätt nya lgh. På ett ställe där de nyligen byggt i mitt gamla Ödåkra. Så allt såg så annorlunda ut där nere 🙂 Fick även åka genom en ny väg ner till hennes mamma, som jag oxå fick träffa. Jätte kul för det var väldigt längesen. Det var alltid lika trevligt att vara med dem 🙂 Malin o jag har ju, för er som inte vet, känt varann sen vi var små. Och nu väntar vi smått samtidigt. Väldigt roligt tycker jag 🙂

Sen var det Lillebror Dennis på tisdagen 🙂 Alltid lika mys o träffa brorsan 🙂 Var på väla o ikea en sväng. Sen vart det god mat hemma hos bror 🙂

Onsdag drog vi hem till mamma. Var kul o träffa dem alla där.. Då det inte varit så mycket de sista gångerna tyvärr… Vi bjöds på fika o hade trevligt 🙂
Sen fortsatte vi neråt till Fia o Fredde som bjöd på mat 🙂 Gott och trevligt 🙂

Idag har vi slappat. Drog ner en sväng till familja i hyllinge o kikade lite 🙂

Vi har några rätt oplanerade dagar kvar här nu. O lite grejer vi vill göra som vi kan fylla dem med 🙂

Har fotat lite de här dagarna, men inte så mycket som jag tänkt att jag ville 🙂

Här kommer några 🙂


Ola o Malin på kullaberg


Jag o älskling på kullberg.


Fina lillebror 🙂


Lillasystrar Marie o My, O bror Uno med systerdottern Mira 🙂


Jag o Lillasyster Moa


Fina syster Fia 🙂


Mira mys 🙂


Underbara Lotta o Niklas o Mira 🙂 TACK För att vi får bo hos er 🙂 Alltid lika roligt att vara här 🙂

Nu ska vi njuta av dessa dagar det är kvar innan vi styr bilen mot norrland igen 🙂
Hoppas på bättre väder 🙂
Ha det toppen!

Kram på er

Kommentera

