Glömde rubrik :)

2 Jul

Hej på er 🙂
Lessen att det varit glest nu med bloggen, en gång i veckan eller nå.. Men jag har jobbat rätt mycket nu sista tiden. Så har inte haft så mycket tid över.

Men nu är jag ledig ett tag 🙂 Unnar mig lite ”semester” nu. I tre veckor är jag ledig. Sen börjar nästa uppdrag. Två veckor på sammanslagning inom barnomsorgen 🙂 Gillar vi 🙂
Tomas skulle börjat sin semester idag, men de har haft så mycket att göra, så han jobbar även idag. Och kanske i morgon. Så jag är själv här hemma, och grejar o donar inför resan 🙂
För snart ska vi äntligen till skåne 🙂 Som vi längtat 🙂 Och när vi är där nere ska vi äntligen till ULLARED 🙂 Nu är det äntligen vår tur 🙂 Som vi längtat även efter det 🙂

Så dessa dagarna här har vi lite att göra. Tvätta bilen, tvätta kläder, klippa mannen, packa o städa upp lite här hemma. Kom på nu att jag måste även boka tvätttid tills vi kommer hem. Så jag får undan allting man använt i skåne, o sängkläder o sånt. För sen efter några dagar hemma så är det ju dags för oss att bara tokmysa på tallinnkryssning 🙂

Idag går vi in i ny vecka.. Fast jag är lite fundersam över det här med räknandet.. Har många som jag kollar på, tex familjeliv och tre st appar i mobilen. Och de stämmer inte alltid överens med varann. En del nollar på måndagar o en del på söndagar. Men det spelar inte så stor roll egentligen. Det är ju samma bf och lika många dagar kvar till bf:)
Men söndag eller måndag har vi ny vecka 🙂 Vilket som så är vi inne i vecka 23 nu. Dvs 22 fulla veckor.
Jag tror jag känner mer o mer, även om det inte är så tydliga, som den natten 🙂 Men känner, ja de gör jag nog 🙂
Och magen växer tycker jag. 🙂

Btw sommarjobbet jag fick inom handikappomsorgen gick bra 🙂 Hade ganska kort period och inte så många pass. Men de jag hade var bara trevligt och gick bra. Var lite orolig för att min kropp/graviditet skulle vara ett problem för mig. Nog för att jag kände av det ibland. Men det gick bättre än jag vågat förvänta mig. Men nu är det över då. Och jag är om ett par veckor tillbaka i barnomsorgen 🙂 Kommer inte där ifrån jag 🙂 Började som timvikarie juni 2007, för fem år sen 🙂 Har provat mig på annat, för att se om det finns nå annat som intresserar mig 🙂 Men kommer tillbaka ändå 🙂 Men så tycker jag att det är kul oxå så klart.. Och sen har ju jobben flutit på där.

Har inte tagit några nya bilder heller på ett tag.. Får bli mer när vi är i skåne, eller kommit hem.  Får bli lite trök med text nu då 🙂 KAnske slänger in lite bilder från mobilen senare.. Vi får se 🙂

nu ska jag göra lite vettigt innan jag beger mig ner på stan. Ska träffa en kompis och hämta ut mitt pass hos polisen 🙂

Ha en fin måndag!! 🙂

KRam på er

Kommentera

