I natt hände det:)

27 Jun

Ja klockan är lite över tre och jag är vaken. Tillräckligt vaken för att ha lite svårt att somna om.
Jag vaknade till och kände, varför vakna nu? Behöver jag kissa kanske eller nåt?
Men då kände jag nåt, starkare än förut.
Det sparka till i magen:) jag la handen på och kände det igen. 🙂 det var tydligt.
Har ju känt lite små buff förut. Men tror inte jag dels vågat tro att det ska vara bebis, sen helt enkelt inte vetat vad det var. Kände lite fladder, eller som nån kittlade mig typ för drygt en vecka sen.
Men det här var nå annat. Riktiga sparkar. 🙂 vilken underbar känsla ❤

Igår eftermiddag var vi och lyssnade på grodans hjärta. Jag ville inte att det skulle gå så långt mellan gångerna så jag fick en tid nu då.
Och det slog så fint så:) och det kändes skönt att få det bekräftat:)

Ska väl försöka sova lite nu igen då:)
Ville bara tala om detta. Då det gör mig så glad:) och plus att jag ändå är rätt vaken. Och koncentration brukar få mig trött igen:)

Ha det:)

Ett svar to “I natt hände det:)”

  1. Johanna - Mamma till Leija 27 juni, 2012 den 07:56 #

    Ja, de små liven e som mest aktiva när man e still. Det e så häftigt när de rör sig! 🙂

Kommentera

