Snart semester :)

25 Jun

God morgon 🙂

Ja nu är vi på nedräkning till semester.. Känner att vi redan lite lagt av, redan liksom.. Är ju en hel vecka kvar 🙂
Tomas jobbar denna veckan, till o med lite längre idag och ev nån mer dag. Så får vi se om han behöver jobba nån dag nästa vecka. Annars är det semester för han då.
Och jag jobbar ju till helgen. Jobbar Torsd, Fred-Lörd och Söndag. Sen har jag med semester. 🙂

Ska bli så underbart att få vara ledig med min man 🙂 Har ju nästan jämt jobbat på sommaren. Men denna sa jag att jag ville vara lite ledig tillsammans med honom. Vi behöver det tror jag nu innan bebis ska komma..
Så åtminstone tre veckor blir vi ledig ihop. Kan bli en vecka till, jag vet inte. För jag väntar på besked om jobb v 30. Så vi får se.

Och på semestern så blir det ju skåne och ullared o en massa mys med vänner, släkt och familj. Och sent i förra veckat vart det även bestämt o bokat att vi ska åka på tallinn kryssning:) Ska bli så mysigt.. Har velat det så gärna. Och har en känsla av att det kan dröja innan vi åker nästa gång 🙂 Så det ska vi unna oss 🙂 Ska åka med tomas mamma och pappa, o två vänner till dem 🙂 Så det ska bli riktigt roligt 🙂

Började ju jobbet i torsdags, och det gick ganska bra 🙂 Var lite spänd, men det gick bra:) Så ska nog gå bra de få passen jag har kvar å 🙂

I helgen var det ju midsommar. I fredags när jag kom hem från jobbet, så låg min älskling o sov. Och jag gick raka vägen in o pussa på han.. Hade ju saknat han så mycket. Vi är ju inte riktigt van att sova från varann.. Och sist vi gjorde det var när jag låg på sjukhus. Så just den biten gillades inte.. Men gick som sagt bra ändå 🙂

Midsommarkvällen var vi hos pappa. Kusin Fredrik var här uppe och hälsa på från skåne. Kul o träffa han för det var längesen. Och vi hade trevligt.:) Alla vuxna utom jag sluka i sig en o annan alkodricka 🙂 Jag o barnen körde på läsk vi 🙂 Och det var minst lika gott 🙂
Åt god mat o god fika o hade kul 🙂
Resten av helgen innehöll mest städ, o slappande. Och lite om möblering. Skickade iväg en byrå, och flyttade en byrå från vårt sovrum till hallen. Det är en liten förberedelse, eller vad man ska säga, för att göra plats åt bebis. Så att sängen så småningom får plats inne i vårt sovrum 🙂
Och byrån vart ganska snygg i hallen med faktiskt 🙂

Idag ska jag ner till stan på lite ärende. Lär ju fixa pass 🙂 Och så ska jag fixa med det sista till tallinn resan. Ska få Amanda med mig, så vi ska strosa runt på stan liten stund 🙂

Ska se om jag hittar lite fina bilder från midsommar helgen 🙂


Fina sommarklänningen jag nyligen köpt. Gillar den skarpt 🙂

OCh var rätt nöjd med att jag lyckades fixa håret å 🙂


Fina lillasyster Agnes. Sommarfin hon å =)

Min fina prins ❤ Älskar dig så ❤


Vart lite kyligt på kvällskvisten tyckte jag 🙂

Och fina midsommarstången som Manda, Milla och pappa åstadkommit 🙂

Vi fotade inte så mycket, Fotade med pappas kamera. Fick inte bilder på alla. Och sen har jag väl nästan lovat att inte lägga ut en del bilder på nån 🙂 Så därför finns här inte bilder på alla 🙂
Men det var pappa, Milla, Fredrik, Albin, Amanda, Agnes, Tomas o jag.

Btw ny vecka. Går in i vecka 22 🙂

Ha en bra dag.

Kram på er

Ett svar to “Snart semester :)”

  1. Johanna - Mamma till Leija 25 juni, 2012 den 05:49 #

    Så skönt att ni får semester ihop & så mycket kul du har att se fram emot!
    Kram

Kommentera

