Gravidsmycke.. o annat :)

18 Jun

Ja, vi kan ju börja med att det är ny vecka 🙂 Går in i vecka 21 🙂 Me like…
Magen växer, som jag kommer visa snart… Annars är det inte så mycket nytt om den 🙂 Hade tänkt och väga mig igår, Har ju tills jag sist vägde mig inte gått upp något. Och det är ju skönt. Men batterierna hade tagit slut i vågen. Så blir till att köpa nya:)

Känner fortf inte nå direkt.. Lite bubbel då =) Men magen är ganska hård, och jag känner att där är nåt, på olika ställen i magen. Vilket ju tyder på att bebis ändå rör på sig 🙂
Och tack för alla fina ord från er 🙂 Om magen o annat 🙂

Denna morgon började inte riktigt som planerat. Men så kan det vara…
Var ganska trött i morse. Då jag och älskling var lite länge hos pappa o dem igår ikväll. De kom ju hem från ullared på kvällen så vi hade massor att prata om.
I morse när klockan ringde var jag trött.. Men när jag kom ut i detta vackra väder så vart jag så glad 🙂
Körde Kusin till station för att hon ska åka till Irland 🙂 Men när vi stått där en stund så kommer hon på att hon glömt nå viktigt hemma. Så jag slänger mig i bilen för att hoppas att jag hinner hämta den hemma hos henne. Men hann tyvärr inte. Kom precis ner till station när tåget rullade iväg. Men då kom vi fram till att jag ska skicka den till henne på hotellet. Så förhoppningsvis så löser det sig ändå.

Senare idag blir det sommarfest med pass team. Ska bli trevligt. I och med att vi inte jobbar så ofta längre så träffar man inte dem så mycket. Så det ska bli kul 🙂

Och ja på torsdag så börjar jag jobba. Är lite nervös inför det men det ska nog gå bra. Har ju varit på några intron. Och hinner väl precis komma in mig ordentligt lagom till det är dags att sluta jobba. Har ju inte så många pass.. Men kul och spännande känns det 🙂

Annars nu ja, vi räknar bara ner till semester, skåne resa och ULLARED 🙂 Som vi längtar.. Äntligen ska vi få åka ner dit 🙂


Mys med Mira när hon var här 🙂


Glada unge 🙂

   
Tog bilder igår. Söndag. V 19+6. Har ju äntligen fått mitt gravidsmycke 🙂 Älskar det totalt 🙂 så mys med klingandet på magen 🙂

Ha en jätte fin dag.

Var rädd om varann och er själva!

Kram på er

Ett svar to “Gravidsmycke.. o annat :)”

  1. Syster Sofie 19 juni, 2012 den 10:27 #

    Vilka underbara bilder. Å så mysigt att känna de röra sig där inne 🙂

    Tråkigt de med biljetterna men skönt de går att lösa på annat sätt.

    Kramar

Kommentera

