Ny vecka :)

11 Jun

Idag går vi in i ny vecka 🙂 Tur man byter på måndagar nu för tiden istället 🙂 Då är det ju ändå ny vecka 🙂

Går in i vecka 20 nu då 🙂 (19+0) Gillar att vi går in i nytt tiotal 🙂 Lämnar ”ton-veckorna” 🙂

Nu myser jag för fullt med lillasyster o hennes Mira som är här på besök. Blir även några kortare jobbdagar denna veckan.

Inte så mycket nytt om magen. Den växer 🙂 Har nog känt lite där inne. Men är inte säker då det bara varit svagt och vid enstaka tillfällen.
Idag bubblade det till ett par gånger. Kan ha varit bebis som lever runt där inne 🙂

Tagen i lördags. v 18+5
vart ju som jag sagt innan, flyttad efter ul. Så känns ju som man passera en vecka en gång till.. 🙂 Var ju enligt vad vi trodde i vecka 18+1 på ul. Men vart flyttad tillbaka till 17+2. Men nu är vi förbi den veckan igen 🙂

Nu ska jag göra mig klar o åka med syrran o lämna henne, sen ska jag åka till lillebrors skola o kika på nåt de skulle ha idag 🙂 Ska bli kul =)

Ha en fin dag och en bra vecka! 🙂

2 svar to “Ny vecka :)”

  1. MammaFiiia 11 juni, 2012 den 04:01 #

    Fiiina magen=) Snart kommer nog de rejäla sparkarna ska du se=)

  2. Johanna - Mamma till Leija ♥ 11 juni, 2012 den 05:21 #

    Fin du é! 🙂

Kommentera

