6 juni

6 Jun

Japp idag vart det helg mitt i veckan igen. Härligt. Det gillar vi:) dock så skulle jag gått intro idag så skulle varit borta. Men vart andra planer. Så vi fick tvättat lite och(men) mest slappat 🙂 skönt det å ibland.
Tomas rensa garderoben som jag sagt åt han tiden ggr 🙂
Så ja skönt med såna dagar ibland, då man kan göra lite vad man vill.
Jag har även gjort denna vackra tavla idag 🙂
Bild får nog komma längre ner då jag bloggar i mobilen.

I morgon och fredag är det jobb på förskola. 🙂 gillar vi:)
Sen på fredag kväll kommer baby sis och hennes Goa tjej till oss 🙂 ska bli så härligt att få rå om dem lite 🙂

Förra helgen hände lite å som jag inte skrivit så mycket om. Vi var på barnens hus och gjorde några klipp 🙂
Bilstolen köptes då det var bra pris på den nu. Och även en resesäng. Köptes mest just nu dels pga bra pris men oxå för att Mira ska kunna låna den när hon kommer.
Sen beställde vi faktiskt en vagn. Som vi dock inte kommer hämta än. Den kommer stå i butiken, när den kommit dit, åtminstone till september har vi sagt.
Skönt ändå att ha det lite ur världen:)

Nu blir det natti. Ha det gott 🙂
Och lämna gärna en kommentar om ni kilar in. 🙂 alltid lika trevligt 🙂

20120606-221939.jpg

Ett svar to “6 juni”

  1. MammaFiiia 11 juni, 2012 den 04:00 #

    Vilken fin tavla du gjort gumman=)
    Känner sånt lyckorus i kroppen när ja tänker på att ni ska få bebis=)
    Kraaamar

Kommentera

