Bakis?

31 Maj

Ja nåt sånt känns det som.. Bakis av lycka.. Känner mig som jag är i nåt euforia.. eller nå.. Kan knappt fatta vad jag var med om igår. Ville inte att undersökningen skulle ta slut. Ville se min bebis hela tiden. Fick många fina bilder. Så de ligger här bredvid mig och jag kollar på dem jämt o ständigt 🙂
Det var nåt så häftigt att vara med om. Direkt hon la den där saken på magen. Och jag såg att där faktiskt var någon där inne. Och det första den gör är att vinka 🙂 Helt magiskt 🙂
Den var ganska samarbetsvillig så hon fick se o mäta det hon ville, bm asså, Allt var utan anmärkning och där var då bara en. Var ju en del som trodde annat 🙂

Och så vart vi ju framflyttad sex dagar. Eller tillbaka eller hur man säger. Vi hade tid enligt min räknare på familjeliv, den 29/10. Bm sa väl runt 30/10. Men enligt ul nu då så är det 4/11. Så vi får se när den vill komma ut. Innan snön faller får vi hoppas 🙂 Och lagom till bandysäsongen börjar. Bra tajmat 🙂 hehe..

IDag blir det några timmars arbete i eftermiddag. Annars blir det nog lugnt. Och i morgon är det introduktion inför sommarjobb.

Ha en fin Torsdag mina vänner!!

Kommentera

