The Day :)

30 Maj

Japp idag är det ul dags. Dock inte förrän i eftermiddag. Kan inte fatta att i eftermiddag har vi kollat på bebis i min mage. Har ju knappt fattat att där faktiskt är nån där inne.
Sovit som en kratta i natt och varit vaken en timme ca nu. Vill sova mer men verkar inte kunna.
Ska försöka igen. För hur trött ska inte jag vara i eftermiddag då om jag varit uppe sen före fem liksom.
Har väl för mycket spänning i kroppen skulle jag tro 🙂 återkommer sen hur allt gått. Ska vända mig om och försöka sova bredvid älskling här 🙂

Ett svar to “The Day :)”

  1. Johanna - Mamma till Leija ♥ 30 maj, 2012 den 09:05 #

    Du/ni kommer va helt speedade när ni varit på UL sen. Det é värsta kicken!

Kommentera

