Ny vecka :)

29 Maj

Ja idag är det ny vecka. 18+0 🙂 Lovely 🙂

Jag ljög lite igår, sorry. Jag fick rättelse av kusin att jag visst klippt mig en gång till efter oktober. Trodde inte henne riktigt men synade kalendern, o visst hade jag det. 🙂
För knappt fyra månader sen.. 🙂 Men det är så slitet nu iaf, så det behövs. Tror bebis tar all min skönhet 🙂

Ska snart dra iväg då.. Sen ska jag träffa milla en stund 🙂 Ser ut att vara fint väder idag. Gillar vi:)

Sen i eftermiddag är det dags för arbets- och förflyttningsteknik.

1 dag kvar nu oxå.. Shit vad jobbigt det är att längta ändå när det är så nära nu… Aja denna dagen ska nog gå fort 🙂

Dagens bild 🙂


Vecka 18+0 då 🙂

Ha en fin dag!

Ett svar to “Ny vecka :)”

  1. Johanna - Mamma till Leija ♥ 29 maj, 2012 den 12:19 #

    Ja, gör massor idag så denna dagen försvinner i ett nafs! Ska bli kul att se vem som gömmer sig därinne! Ska ni ta reda på könet?
    KRAM

Kommentera

