Veckan är här :)

28 Maj

Ja veckan jag har väntat på 🙂 Det är bara två dagar kvar =) Vart ju en dag mindre nu 🙂 o det gillar jag 🙂

Idag hade jag hoppats på arbete. Men vart inge.. :/ Men å andra sidan så hinner jag kanske med att göra lite här hemma istället.. 🙂 O det är ju bra 🙂

För veckan är i princip full sen..  🙂

I morgon Tisdag ska jag äntligen klippa mig 🙂 Kollade igår i kalendern o kom underfund med att det var sju månader sen jag klippte mig sist. Inte undra på att det är slitet då juh.. får hoppas hon inte behöver klippa av så mycket ändå.. Visserligen hade det kanske varit skönt, men jag gillar  att sätta upp allt mitt hår istället på sommarn..

Och sen på eftermiddagen är det dags för nästa utb inför sommarjobbet. Det är arbets och förflyttningsteknik. Kan vara intressant 🙂

Onsdag is the day 🙂 Då har älskling o jag heldags ledigt. Och ska väl åka upp till Hudik mitt på dagen ungefär. Så blir mysdag:)

Torsdag, är ännu en dag jag hoppas på arbete. 🙂

Sen fredag är det dags för första introduktionen. 🙂 Ska bli spännande. Samtidigt som jag är lite nervös.

Helgen som var, den var ju underbar på många sätt.. Vädret var ju underbart. Jag jobbade fredag o söndag 🙂 Marknad, kalas o grillning hann vi med på lördagen.
Och sen går ju Sverige o vinner ESC. Helt otroligt.. Kan knappt fatta det.. Men det är ju så kul. Men så såg jag ju inte det. JAg skulle ju upp vid fem. och så var jag redan jätte trött.. Men Tomas såg det. Så vakna jag till lite när han kom in o la sig.
Jag: Hur gick det då?
Han: Gick bra, DE kom ganska högt upp.
(min tanke var då plats 2-5, varav jag sen fråga)
Jag: Vem vann då?
Han: Sverige. 🙂
Jäkla man jag har o driva med sin trötta halvsovande fru så där-….. Synd man missa just det avgörandet, då man inser att ”shit vi kommer vinna” Men det är ändå kul!! 🙂


Köpte denna fina tröjan på marknaden 🙂 Så nu slipper ju folk fråga, en del vågar ju ändå inte 🙂

 

Kommentera

