Vackra lördag =)

26 Maj

Det är lördag. Solen lyser. Det är marknad idag här i Bollnäs 🙂 Inte så mycket till marknad vill jag tycka, men tycker ändå det är roligt att gå ner o titta på folk.  Och så klart numera visa upp mig själv.. hehe.. O lilla magen 🙂

Idag ska det även hinnas med lite kalas, för mannens syrras sambo. Även han vid namn Tomas 🙂 Han fyller år på måndag, så blir firad idag då..
Och när tidig kväller har tittat in, då tänkte vi grilla lite hos pappa med familj. Ska bli mysigt. Var längesen nu. Och varje gång vi grillat, nästan, så har vi fått sitta inne, för det har varit lite för kallt. Men idag satsar jag på att vara ute. Kanske dock ska leta fram mitt myggljus, känns som det kan behövas: )

I morgon blir det jobb, nästan hela dagen. Men det gillar vi 🙂 Ska bli kul o jobba där en helg, har aldrig gjort det förut. Tror att man får en annan känsla då.
Är dock tidig morgon som jag börjar, o denna lördag känns som den kan bli sen…. 🙂 Men men bit ihop 🙂

Till veckan är det äntligen dags. Till o med en dag innan tänkt.. Så Onsdag drar vi norrut 9 mil, för att få titta på bebis..Som jag längtar!!

Nu ska jag gå o väcka mannen för vi är hungriga i denna kroppen nu!:)

*Ha en fin lördag mina nära o kära o ni andra:)

 

Ett svar to “Vackra lördag =)”

  1. Johanna - Mamma till Leija 27 maj, 2012 den 10:35 #

    Ha en mysig pingst & hoppas ni kan sitta ute!
    Kram

Kommentera

