Snart helg o full vecka :)

24 Maj

Ja då var det Torsdag igen 🙂 Veckorna går rätt fort ändå 🙂 Det är ju bara 1 vecka till ul 🙂 O nu är jag supertaggad 🙂 Det är ju så klart blandade känslor, nervös o spännande o kul o allt på samma gång 🙂

Och denna veckan har det varit fullt upp… 🙂 Mest på kvällar dock. I måndags så jobbade jag, o sen drog på information om sommarjobbet, på kvällen.
Tisdag var det lugn hemma dag, o underbart väder. O jag var inte ut :/ Men barnvakt var jag däremot. Hann träffa mannen en snabbis på em, då han körde mig till mötesplatsen, där jag skulle möta upp kollegor. För att sen med dem åka bussen till Gävle o gå vårruset. Jag hade längtat, för det är så härligt.  Men jag var oxå lite nervös. Visste ju att jag några dagar tidigare hade fått väldigt ont av att bara gå till stan. Men tänk. Jag tog mig runt fem km 🙂 UTan att gnälla nå direkt. I hyfsat tempo ändå. 55 minuter. Det tyckte jag var bra. Jag hade fått låna ett bälte av syrran, typ ett gravidbälte (som spänner åt ner till under magen när jag har det på mig och som blir ett stöd) Och jag tror det hjälpte faktiskt. Sen blev det ju lite fika o så innan vi åkte bussen hem igen 🙂

Onsdag var det dags för möte inför sommarjobbet. Och sen jobb på eftermiddagen/kvällen. DEt var kul. Men fick inte träffa mannen förrän sent igår kväll. Igen.. Så har varit borta många kvällar nu 🙂

Ikväll blir det ljusparty 🙂 Men vi hinner iaf äta mat ihop innan jag ska iväg 🙂 hehe..

I helgen är det marknad. Och jag hoppas på underbart väder. Sen kanske grillning på lördag kväll hos pappsen.. Vi får se. Sen jobb igen på söndag 🙂 Vad jag gillar att jobba 🙂 Det är så kul! 🙂
Ska nog hinna med o klämma in lite kalas med för svägerskans sambo å 🙂 hehe..

Full vecka o full helg 🙂 JA o nästa blir inte tommare den heller 🙂 Men det är härligt när det händer lite 🙂

Ha det underbart o var förståndiga med solen!!

Kram på er

Kommentera

