Helg igen

18 Maj

Ja idag är det fredag 🙂 snart helg igen. Var ju helg igår med 🙂 skönt med ledigt mitt i veckan tycker jag men det känns alltid lika konstigt att vakna o se att älskling ligger kvar bredvid 🙂

I helgen hoppas vi på fint väder. I så fall blir det tripp på stan i morgon. Vill ju kika lite på stadsloppet 🙂
Fick ju även presentkort i present så tänkte se om jag hittade nå skoj 🙂

Vet att det kanske är tjatigt, men min nedräkning känns långsam nu. Även om det egentligen är ganska nära. Mindre än två veckor kvar nu ju 🙂

Ha en underbar helg.
Och jag ska göra mig klar för veckans sista arbetsdag 🙂

Fredagskram!

Kommentera

