Tisdag :)

15 Maj

Japp idag är det Tisdag, och för oss innebär det ny vecka 🙂 Går idag in i vecka 17 🙂 Vilket innebär att jag gått 16+0. Shit asså.. Är det här verkligen allvar.
Ja bara lite drygt två veckor kvar till ultraljud. JAg längtar. Så jag får se så där verkligen är nå där inne 🙂 För jag har knappt fattat det än. Fast magen växer.
Vet inte ens om jag kommer fatta det då, men jag kommer iaf få se det med egna ögon 🙂

Helgen blev det kalasande på lördagen, kvällen ganska lugn när alla gått hem. Söndagen gjorde vi inte nåra stora drag 🙂 Åkte o hälsade på Tomas mormor, och sen åt mat hemma hos pappa. Vart ju så mycket smörgåstårta över så vi tog med den dit.

Idag är det jobb. Även igår. Jobbar hela veckan 🙂 Ja utom Torsdag då för den är ju röd 🙂 Härligt med ledig dag mitt i veckan!!

Annars är det lugna gatan här tror jag 🙂 hehe..

Ha det toppen!!!

Kram på er

Ett svar to “Tisdag :)”

  1. charlotte 15 maj, 2012 den 08:26 #

    Ja shit vad tiden den går fort.,… Jag kan säga att jag längtar oxå tills ni varit på ultraljud. Vill veta vad som gömmer sig där inne, blir det en elller två? Pojke eller flicka?! 😉
    Massa kärlek till er ❤

Kommentera

