26 år :)

12 Maj

God morgon

Vilken underbar lördag morgon 🙂 JAg känner mig glad och pigg och utvilad 🙂 Vädret är sådär, men det regnar iaf inte 🙂
26 år, ja det är tydligen min ålder nu då 🙂 Shit vad tiden går.
Åren går o veckorna går 🙂 Pratade lite med Tomas om det igår kväll, Jag sa, tänk du va 24 år när vi träffades. Så ung du var då. (Han blir 30 i aug) Men kom på att jag själv var ju bara 20 🙂 Så inte så gammal jag heller. Helt ofattbart att till hösten har jag levt med denna underbara man i 6 år.
Också ofattbart att i höst blir vi en familj. På tre (Eller ja det vet vi inte än, beror på hur många som gömmer sig där inne:))
Och ett annat sätt jag känner att tiden går fort är ju just det, Jag är i vecka 16. :O. Jag tyckte nyss att jag fick plus på stickan. I början var det lite segt innan man sa till folk hur det låg till o så. Men nu jag menar v 16 🙂 Och det syns ju  numera oxå. Så jag kan ju heller inte dölja det 🙂 Och om mindre än tre veckor ska vi få se det lilla livet där inne.  Jag bara längtar!!!

Vi har bestämt oss att det blir en liten skånetripp i sommar! 🙂 Ska bli roligt. Har blivit så många korta visiter nu. Och vissa har man knappt träffat alls, o en del bara väldigt kort. Så vi ska försöka få till en vecka där nere! Längtar även till det 🙂

JA idag blir det kalas o så här då!! 🙂 Ska hämta smörgåstårta på förmiddagen. Så förutom dem(som visserligen är hemmagjorda men av nån annan) Så ska vi bjuda på bara hembakat för första gången på länge 🙂 Gott Gott 🙂

Ha en bra dag!!!

Kram från 26 åringen 🙂

3 svar to “26 år :)”

  1. Charlotte 12 maj, 2012 den 11:45 #

    Shit har ni varit tillsammans så länge? :O Ni är som gjorda för varandra och är så sjukt fina ihop! Och äntligen ska ni bli en (eller kanske blir det två) till i er familj. Är så glad för eran skull… 26år och jag med min familj gratulerar så mycket och hoppas på att du får en TOPPEN dag =) Och din graviditet har verkligen gått fort, håller med dig om att det känns som igår du berättade för mig 🙂 Älskar dig min fina syster ❤

  2. Johanna - Mamma till Leija 12 maj, 2012 den 01:48 #

    Grattis på din dag!
    Jag tyckte bara tiden från man fått reda på UL-tiden & fram tills man varit där va sega, annars gick det för fort. Hade gärna varit gravid längre!
    Kram kram

  3. Louise 13 maj, 2012 den 10:06 #

    Grattis till de lilla livet i magen. Tänkte om du kanske ville ses o ta en fika när du kommer ner i sommar?
    Kramar

Kommentera

