Klumpigt värre

5 Maj

God morgon lördag. Ligger i sängen. Älskling sover. Vi har natt gäster i helgen. Tror en av dem är vaken och kikar på tv:)
Igår var en dag då jag bara ville gå och lägga mig och vakna upp till en ny. Det mesta gick bara mot mig.
Det var lite tungt på jobbet, och jag orkade inte riktigt. Väl hemma skulle flera saker göras innan det kom folk. Städas å så. Sen kom de och vi lagade mat. Då håller jag först på att tappa en skål med tomater på golvet. När vi nästan är klar och ska äta. Då ska jag bara sätta upp några glasskålar i skåpet och tappar dem. De bara glider ur mina händer och jag hinner inte tänka på vad som hände förrän jag hade glas i hela köket och hallen. Så typiskt. Ville bara sätta mig i ett hörn då. Men det gick ju inte. Så det var bara till att plocka reda och min finaste, han var snäll och dammsugade.
Så vi fick mat i oss till slut. 🙂
Kvällen var iaf trevlig:)
Idag ska vi åka och hälsa på Tomas morbror med familj. Var längesen vi sågs. Tror faktiskt inte vi setts sen bröllopet. Så det är på tiden. Ska bli kul:)
Hoppas bara vädret är bättre idag. Igår snöade lite. Mest regn men ändå lite snö. Tråkigt. I maj liksom.
Nu vill jag ha sol o sommar:)
Ha en härlig lördag.
Kram på er.
Slänger in sista magbilden å:) inte så mycket än. 🙂

20120505-085314.jpg

3 svar to “Klumpigt värre”

  1. Johanna - Mamma till Leija ♥ 5 maj, 2012 den 10:14 #

    Fina magen! Tror där bor en tjej 🙂

  2. MammaFiiia 8 maj, 2012 den 03:41 #

    Fiiina fiina magen=)
    Så liten och söt.
    Kraaam

  3. Louise 9 maj, 2012 den 11:49 #

    Grattis. Vad kul för er.
    Kramar
    Louise

Kommentera

