Skottdagen

29 Feb

Ja nu hoppas vi bara att inga skott ska användas 🙂 Skämt o sido..

Tycker det alltid är lika spännande att se om det föds några barn en dag som denna 🙂 Tycker lite synd om dem som har födelsedag, en dag som bara finns vart fjärde år..

I morgon är vi inne i Mars. Herregud.. Vad fort det går 🙂 Och februari har väl bjudit på en del 🙂

Lotta och Mira kom upp 🙂 Så jag hade myyys i flera dagar. Framåt helgen kom även Dennis och Niklas 🙂 Vi hade planerat lite fest på lördagen.

Pappa hade ju haft en jämn födelsedag. Fyllde nämligen 50 år 🙂

DEt var roligt. Även väldigt kul att överraska pappa 🙂

Jag har jobbat lite för lite även denna månad.. Så nu sitter jag och väntar på att få veta om det blir nå jobb idag.

Sen Mars. ja förhoppningsvis mer jobb. Lite less på att gå hemma 🙂

Sen i slutet på mars ska vi åka ner till skåne, då fina Mira ska döpas 🙂

Ja det var allt jag orkade med för tillfället.

Vet att jag haft lite bloggtorka. Men har inte direkt haft nå att skriva om.. Men det går i vågor det där 🙂

Bjuder på en liten bild på Mosters älskling. Familjens nya tillskott 🙂

Ett svar to “Skottdagen”

  1. malin 29 februari, 2012 den 05:41 #

    Man har saknat dina blogg inlägg!

Kommentera

