Dags igen :)

8 Dec

Ja om jag bara såg till att skriva här lite oftare, så skulle jag inte behöva skriva så mycket på en gång.. DOck så händer det visserligen inte så mycket..

Men jag tänker ofta att jag ska skriva…  Och ungefär vad jag vill skriva om… men orkar liksom inte… OCh sen tänker jag på en  del grejer som jag vill kanske prata om… Men som jag inte vill dela med mig av till hela världen…

Men ja nu har vi äntligen varit i Skåne 🙂 Det var underbart!! Hade bara härlig tid hela tiden.. Dock lite för kort tid. Hann med att träffa nästan alla vi ville… Dock så vart nästan inget som vi hade planerat.. Både bra o dåligt.
Men er som jag träffade, med er hade jag underbart 🙂 Och som jag saknat er!!

Det vart shopping på väla 🙂 JAg fick köra  liten mini bil 🙂 Ätit för mycket skräp:/ Spelat Wiie 🙂 DEt var super kul!!  O ja annars bjudits på god mat, umgåtts med underbara människor, fått julklappar. 🙂

KAnske kan bjuda på lite bilder istället 🙂

Fick mysa med dessa små sötnosarna…..

Hemma hos Lillebror, där vi även bjöds på tacos 🙂 Och fick titta lite på den andra djuren… Lite usch.. men ändå coolt:) Lillebrors pojkdröm har gått i uppfyllelse, att få ha spindlar hemma 🙂

Riktigt god mat och i sin helhet en trevlig kväll, bjöds vi på hemma hos Malin o Ola(inte med på bilden). Där även Syster Fia o hennes Fredrik var 🙂

Hemma hos pappa bjöds vi på god mat, och fick julklappar 🙂 På bilden här sitter lillasyster Lotta (som oxå var med), Tomas, Jag, Amanda o Milla.

Här står mobilfotograferna 🙂

Dessa fina tavlor pryder pappas vägg. Den nedre fick Pappa av Lotta tydligen 🙂 Och den övre fick pappa i julklapp av oss 🙂

Fick även träffa mosters älsklingar lite 🙂 De växer så de knakar.. O jag saknar dem!!

Nätterna fick vi tillbringa hemma hos lillasyster Lotta o hennes Niklas (hitta ingen bild på han)
Lillasyster har världens sötaste mage, stor mycket gravid mage:) Snart kommer det ut en liten sötnos där 🙂 Men den ville inte titta ut när vi var nere… Men den kommer nog ut när den är redo 🙂

Och sen jag kom hem så har jag jobbat lite, varit på intervju på uniflex, o försöker fortfarande få ordning på vårt hem.. Vilket med tanke på att jag jobbar idag o imorrn med, så kommer vi få ta hand om hemmet i helgen 🙂

Ha en mysig helg!!

Kramar

2 svar to “Dags igen :)”

  1. Johanna - Mamma till Leija ♥ 8 december, 2011 den 01:43 #

    Så mycket mysigt ni hann med när ni va nere! Åh så kul att de framkallat lite av mina bilder! Det värmer mitt hjärta! 🙂
    Kram kram

  2. Charlotte 8 december, 2011 den 09:26 #

    Tack för tiden vi fick tillsammans =)
    Snart kommer nog lilla bebisen, HOPPAS JAG!
    Älskar dig sis ❤

Kommentera

