Fars dag!

13 Nov

Idag vill jag hylla o gratulera o tacka min pappa.

Tack pappa för allt du gjort för mig. Att du gjort ditt, för att bidra till att jag skulle bli den jag är idag.

Jag saknar dig oerhört och önskade att jag kunde träffa dig oftare. Längtar tills vi kan det! 🙂

En dag som denna vill jag vara med dig. Äta en god middag som du har lagat, för det är du duktig på!

Älskar dig min pappa Mats!

2 svar to “Fars dag!”

  1. Mats 13 november, 2011 den 04:19 #

    Tack gumman det e snart februari

  2. Charlotte 13 november, 2011 den 09:39 #

    Grattis Far på din dag!

Kommentera

