ny msn,,

4 Nov

Ja jag har ju skaffat en ny msn i somras, då jag ville ha en mail att söka jobba med, med mitt rätta namn. O den får jag nu använda även till msn, då mitt gamla(cissi_shanelover) har blivit spärrat/kapat, eller vad det nu stod. Så jag kommer iaf inte in på den. Tur man inte använde den mer än till msn hellre då. Men trist ändå..
Men så är fallet iaf…

Denna veckan har gått ganska fort.. I måndags var det mest lugnt, sen klippte jag lite toppar på kvällen 🙂
Tisdagen var istället fullbokad:) Körde mannen till jobbet, åt min medtagna frukost där, sen körde jag till arbrå för att fylla i min tatuering. Missade första avfarten den här gången med. Men då körde jag istället samma väg som förra gången, o hittade:) Men var ju som vanligt alldeles för tidigt:) Men ja sen var det bara att plågas i knappt en timme. Men det gick bättre, fortare, o var trevligare. Då jag satt upp, pratade lite,. o då tänker man inte lika mycket på smärtan..

Sen hem o få i mig lite käk o städa lite, sen drog jag o bytte däck på bilen, så nu sitter vintersulorna på.
Och sen vila lite, städa klart, hämta mannen på jobbet, handla, o göra klart o sen ja var det partylite visning. O det kom några vänner hit 🙂 Det var trevligt!

Sen har det blivit två dagar jobb..

Så idag, har jag fått nog av min lathet o dåliga karaktär. Så nu var det dags att kliva upp till klockan, fast jag inte skulle jobba eller så idag. O hoppa i dojorna o dra ut på promenad. Så ja jag gick vanliga rundan, ca en timme, helt okej.. kändes i hela kroppen. Men nu måste jag sluta skjuta fram allt hela tiden. Nu blir det inget onödigt socker, o dricka. O minst 1 promenad varje dag. O vissa dagar komplettera med gymträning eller simning.
Så får se om det blir gym idag, eller kanske om vädret tillåter blir det en promenad till med vännen Sofie.

helgen blir lugn antar jag.. Mycket tid att motionera med andra ord:) SKa väl ut o kika lite om vi kan hitta lite presenter till några födelsedagsbarn/dop 🙂

Nu ska jag ta o smörja min tattoo igen, går med kletrygg hela dagarna nu för tiden jag:) men vad gör man. Vill ju att den ska va fin:)

Ha en underbar helg! Kram på er mina vänner

2 svar to “ny msn,,”

  1. MammaFiiia 5 november, 2011 den 06:40 #

    Ja äter extremt mycket socker och önska ja inte va så beroende.
    Visserligen rör jkag mig massa varje dag och äter regelbundet med rätt bra mat så hoppas de kompletterar mitt sötbegär lite=)
    Skönt att ha fått på vinterdäcken. Vi måste med lämna in bilen å få på våra. Undrar bara vart vi ska få tiden till de haha
    Nu e det strax dax att bege sig ut i kylan och åka till jobb. Vill mycket hellre bara bädda ner mig bredvid F igen. Men plikten kallar=)
    Ha de underbart idag så hörs vi kanske sen=)
    Kram

  2. Johanna - Mamma till Leija 6 november, 2011 den 12:20 #

    Jag ska skaffa G-mail istället som vanlig mail. Den ska tydligen va bra!

Kommentera

