Oktober slut…

31 Okt

Ja shit asså, vart tar tiden vägen? I morgon går vi in i November. Det är månad elva på det här året. Det har gått super fort.. Jag fyllde 25 nyss, i våras, vi gifte oss nyss, i juli. Ja som sagt jag hinner inte riktigt med:) Men härligt att tiden går med så klart=)

Då är det ju snart dags för oss att åka ner till vännerna o familjen i Skåne:) Som jag längtar.. O bara 30 dagar kvar nu =)

I fredags var det bandy premiär=) DEt var roligt=) Kul att det kommer igång igen 🙂 O det gick ju bra:) Vinst med 8-1 🙂
Annars innehöll helgen inte så mycket.. Några öl/cider på lördagskvällen,kina mat:) o bara en massa mys med älskling:)

O på jobbfronten är det lite lugnare nu i två veckor. Då mitt ena arbete är borta i två veckor.

I morgon har jag en full dag 🙂 Ska köra älskling till jobbet, äta frukosten i bilen, åka till tatto i arbrå o fylla i min tatuering så den håller sig snygg:), senare ska det bytas till vinterdäck, o sen ska jag nog hinna med mitt marknadspolitiska program(eller vad det nu är) . Och på kvällen är det partylite visning:)

O i o med partylite visningen så måste det städas 🙂 DEt kommer ju lite folk! Då måste här va rent o fint!

Ja ett lite innehållslöst inlägg…. Men så vart det!
Ha en bra dag!

Ett svar to “Oktober slut…”

  1. Johanna - Mamma till Leija 31 oktober, 2011 den 05:14 #

    Ja, tiden bara försvinner..
    Kul med vinst! 🙂
    Kram

Kommentera

