Dag 4 – Vännerna

31 Okt

När jag var mindre flyttade jag ganska mycket, ibland mellan olika städer. Så jag har ett par gånger fått försöka få nya vänner. Vilket visserligen har gått bra:)

Idag som vuxen, så har jag kvar några få vänner av de som följt mig hela livet. Det är väldigt roligt, man har ju saker gemensamt som man inte har med nån annan.
Jag har träffat vänner igen under senare skoltiden, som jag var vän med som liten, men tappat kontakt med där emellan. Också väldigt roligt o kärt återseende.

Jag har några vänner kvar sen skoltiden, en del umgås jag inte med så frenetiskt men vi har kontakt, jag menar vi lever ju på 2011 o facebook är vårt stora kontaktnät:)

Jag har även när jag flyttade till min man, 75 mil från mina gamla vänner, fått lära känna nya vänner. Det är alltid roligt. Älskar att träffa nya människor o knyta kontakter.
Så sen jag kom hit har jag träffat en del, som idag jag kan kalla mina vänner, personer som betyder mycket för mig. Som finns där för mig o jag för dem.
Sen finns det ju vänner o det finns kompisar. De betyder alla något för mig men på olika sätt.

En del familjemedlemmar o släktingar skulle jag oxå kalla mina vänner.
Jag har träffat en del vänner via internet som kom att bli väldigt goda vänner till mig.

Min allra bästa vän skulle jag säga är min Man, Tomas. Han är min själsfrände, min älskling, och min bästa vän!

Jag har valt att inte nämna några namn. För ingen nämnd ingen glömd. Jag har många vänner, både här i Bollnäs med omnejd, i Skåne o faktiskt på många andra ställen i Sverige, kort sagt från, Norrland ner till södra Skåne:)
En del vänner träffar jag alltför sällan, kanske för att vi har avståndet emot oss. Jag saknar iaf er alla som jag inte träffar så ofta. Jag önskar ofta att det fanns sätt att färdas på snabbt o billligt så vi kunde ses oftare.

Ja så till alla mina vänner där ute. Ni är underbara, på olika sätt, då ni är olika individer. Allt från Skolkamrater, jobbarkompisar, släkt, familj, internetvänner , nya vänner o gamla vänner. Ni betyder nåt för mig! Och jag är glad att få kalla mig er vän!

Kommentera

