Dag 3 – Familjen

25 Okt

JA familjen, större delen av den saknar jag hela tiden. Har ju flyttat långt ifrån dem.

Först o främst är ju min familj min man! Tomas, som jag lever mitt liv med.

Sen har vi ju då mamma och pappa, som ju lever på varsitt håll.
Innan det inträffade så fick de fyra barn, vi helsyskon, Då storasyster Sofie 27 år, o sen jag, lillebror Dennis snart 22 år, Lillasyster Lotta 20 år.

Sen träffa mamma sin nya man Niclas, Och de tillsammans har fyra barn. Moa 13 år, Marie 12 år, My snart 11 år och Uno 7 år. De bor på en gård i Skåne:) Tillsammans med alla djuren:)

Pappa har även han en ny tjej, Camilla. De har tillsammans tre barn. Albin snart 9 år, Amanda snart 8 år, Agnes 5 år.

Stora syster Fia, har två underbara barn, Oliver o Josefine som jag vart stolt moster åt april 2004 och Mars 2006.
Lillasyster väntar barn nu till December så då blir man moster igen:)

Min kusin Sara o hennes Minea är oxå enligt mig en del av min familj. HOn är min släkting, min vän o min familj:) Det enda jag har här uppe som verkligen vet hur det är att sakna familjen som jag gör.

Jag saknar min familj varje dag! Önskar att vi kunde ses oftare.


Tomas mamma o pappa, min mamma o pappa o jag o min man 🙂


Helsyskonen Sjöberg/Jonsson 🙂


Alla Mammas barn 🙂


Alla Pappas barn 🙂

Ett svar to “Dag 3 – Familjen”

  1. Johanna - Mamma till Leija ♥ 25 oktober, 2011 den 12:40 #

    Stor familj med mycket kärlek 🙂

Kommentera

