God morgon Lördag:)

22 Okt

Idag möttes jag av något mycket trevligt när jag loggade in på min blogg. 6 kommentarer:) Det var längesen det, om det ens hänt:) Men det var roligt:)

Jag har funderat länge på om jag ska ge mig på det här 30 dagar 30 svar, eller vad det heter som några av mina kompisar gjort. Jag är bara rädd att där ska va frågor som jag inte vill svara på.. Men kanske kan ge det ett försök ändå:)

Idag blir det myslördag:) Bara mannen behagar o vakna då vill säga:) hehe.. Ähh han får nog sova nån timme till sen går jag in o väcker han.
Vi vet dock inte vad vi ska hitta på, men jag skulle vilja gå på en lugn lång promenad, o kanske gå genom stan o kika lite.. Som sagt börjar det ju snart dra sig mot jul, o det blir inte så värst mycket julklappar för oss att köpa iår, men däremot så fyller ju halva familjestyrkan år i nov-feb 🙂 Så en del måste ju ändå inhandlas innan man åker ner. Åtminstone de som fyller i nov o dec. O det är några stycken bara det. O så ska vi ju på dop:) Så ja vad jag vill säga med det är att en tur på stan skadar inte:)
Dock är det fönster shopping som gäller då lönen inkommer först nästa vecka.. Men mysigt att bara gå på stan å:)

O så sitter jag här o tänker om det är nån ide o gå på en morgon promenad själv nu, när klockan är så här mycket eller om jag ska strunta i det, o ta det sen med älskling istället.. och kanske försöka komma upp tidigare i morrn o gå, eller nåt.. visserligen så ska jag jobba i morrn, o då är planen bland annat att springa/gå lite i skogen:)
Ja vi får se helt enkelt..

Jag ska ta o leta upp den där 30 dagars inlägget hos nån av mina vänner nu:)

Ha en fin lördag!

Bjuder på en bild från förra helgen när vi va o myste med Minea, o mamma så klart:)  Men här ligger jag o Nea på soffan o myser:)

Ett svar to “God morgon Lördag:)”

  1. Sara 22 oktober, 2011 den 12:52 #

    Fin bild på min lilla docka:)
    Härligt att du har börjat skriva så mycket, flera inlägg om dagen:)
    Och där ser du ju att folk läser när du får så mycket kommentarer:)
    Tror också att kommentarerna beror på att du öppnade dig och skrev ner tankar och känslor. Hoppas du fortsätter så här:)

Kommentera

