Dag 01 – Presentation av mig själv!

22 Okt

Namn: Cecilia Jonaaon

Född: På Helsingborgs BB

Ålder: 25

Bor: I Bollnäs med min underbara man

Barn: Har jag inga egna än, men hoppas inom en snar framtid att få. Har många andra runt omkring mig som tar mitt hjärta med storm ❤

Övrig familj: Mamma Christel, Styvpappa Niclas, Pappa Mats, styvmamma Camilla, Syskon: Fia, Dennis, Lotta, Moa, Marie, My, Uno, Albin, Amanda, Agnes. Syskonbarnen Oliver och Josefin. O ett syskonbarn på väg-lilla myran:)

Status: Gift och lycklig.

Gör om dagarna: Jobbar oftast.:) som tim vikarire inom barnomsorgen och personlig assistent.

Dåliga egenskaper: Har inte karaktär att låta bli sånt jag inte borde äta. Har svårt att ta tag i vissa saker såsom träning o godisstop fast jag tycker att jag bestämt mig.

Bra egenskaper: Jag hoppas jag är en bra vän(även om jag inte känner mig som det just nu då jag bara jobbar hela tiden o aldrig har tid o ses.) Jag älskar ju att vara med barn, o nåt säger mig att barn ofta gillar att va med mig med:) Så nåt bra måste jag ju nog göra där:) Har säkert fler (både bra o dåliga) men kommer inte på just nu.

Är en oftast glad tjej som tänker ganska mycket. Har mycket på gång i min hjärna nästan jämt. Och väldigt duktig på att planera, på gott o ont:)
Är född i Helsingborg, Har bott på en del ställen där omkring som liten. Vi började i Ödåkra innan föräldrarna delade på sig. Sen vart det Höganäs, sen tillbaka till Ödåkra, sen in till Helsingborg  när jag skaffade min egen lgh, innan jag sen tog med mig vad jag hade o flyttade ca 75 mil norrut, det var 2007 när jag varit tillsammans med min underbara Tomas ett halvår. Då vart det Bollnäs för mig:) Senare samma år flyttade vi till en annan lgh o där bor vi än:)
Vi gifte oss sommaren 2011 o det var det bästa jag någonsin varit med om. Har aldrig varit lyckligare. REsten av familjen bor kvar , utspritt över halva Skåne:) Så resorna för oss går oftast dit ner.

Ja det var lite om mig det:)

Ett svar to “Dag 01 – Presentation av mig själv!”

  1. Johanna - Mamma till Leija ♥ 24 oktober, 2011 den 02:34 #

    Kul med denna ”dag-utmaningen” 🙂 Kram

Kommentera

