Äntligen Fredag :)

21 Okt

Ja äntligen helg. Så skönt.  Och att få vara ledig idag, gör ju att jag får lika lång helg som de flesta andra, fast jag har min fredag-lördag:)
Jag tyckte att det var lite skönt o vara ledig idag, har jobbat ganska mycket ett tag nu ju, som ni vet:) Men jag gillar ju det oxå=) Men skadar ju inte att få vara ledig ibland, så man kan få ta hand om sig o sitt hem 😉

Så idag har jag börjat dagen med en lagom sovmorgon=) Sov till jag hade sovit färdigt o det vart lagom tidigt tyckte jag:) Sen drog jag ut på en morgon promenad, inte super långt, då det var kallt ute=) (0-gradigt.) Men så tänkte jag göra mitt ärende när jag ändå var ut, så jag tog promenaden på det hållet, då vart det att gå/springa slingan vid hoberget, en slinga i skog för er som inte vet. Super mysigt, solen lyste på mig mellan träden 🙂 den är 1,8km lång, och jag gick/sprang på 15 minuter=) Tycker jag är ganska bra ändå=)
Så nu sitter jag o njuter av lite frukost:) Innan jag ska ta tag i alla måsten, men ska inte göra dem till måsten, utan tänker att, vad skönt att jag har tid över så att jag kan tvätta, dammsuga o diska o annat kul så hemmet blir rent o fint=)

Ja ha en underbar Fredag:) Och helg 🙂

Kram till er

 

2 svar to “Äntligen Fredag :)”

  1. Charlotte 21 oktober, 2011 den 10:27 #

    Mysigt med en morgon promenad! Hade oxå velat ut och gå men tycker det är så tradigt att gå själv. Skönt att du är ledig lite nu.
    Trevlig helg på dig ❤

  2. Johanna - Mamma till Leija ♥ 21 oktober, 2011 den 09:06 #

    Skönt att va lite ledig & skönt med en promenad! Hoppas ni har en mysig fredagkväll!
    Kram

Kommentera

