tjatig,,, nädå =)

10 Okt

Ja med risk att låta tjatig så har jag ju då jobbat MYCKET nu en månad. Vilket jag tycker är underbart så klart. Men idag är det oxå skönt att jag inte fick jobba då jag hade lite samtal att ringa o ärenden att fixa.

Och så fick jag en promenad med Sara på förmiddagen. Vilket jag oxå gillade=) Var skönt o gå i den friska luften och bara gå o snacka lite 🙂

Och jag har hunnit tvätta en maskin, diska en maskin o lagt köttet i marinad. Varit ner på Fk o lämnat mina papper.

Ska om ca en timme börja på maten, som jag tänkte skulle stå på bordet tills min man kom hem…

Idag bytte jag till min gamla telefon. Fick nog av experian nu.. den gör mig pank….
JAg har för ett tag sen tagit bort internet på den, asså fritt internet som jag betala 99 kr för. För jag tyckte det var en onödig utgift, jag har ju internet hemma. Och då gäller tydligen maxtaxa på 9 kr per dag. Så var jag in nu på min sida på nätet o kollade fakturan (innan de skickat den då) Och jag tyckte då att den va väldigt dyr, o kände att nä så mycket hade jag väl inte ringt.. O kollade den lite mer noga.. Då ser jag att där är surf för 192 kr.. O jag höll på att ramla av stolen o tänkte det kan inte va möjligt.. för så mycket tycker jag inte att jag surfat… men så begriper jag mig inte på den heller… helt.. Så kanske den uppdaterar sig eller nåt på nätet utan att jag surfar, ingen aning faktiskt.. men nu fick det vara nog. o min gamla hederliga telefon får duga för mig 🙂 Som jag till o med har varit mest nöjd med av alla mobiler jag haft..
Så ja med det konstaterat så tror jag inte att iphone är nå alternativ för mig 🙂

Jag måste slänga in ett gott ord för bloglovin igen =) Fatta vad jag gillar den sidan 😉 O ni bloggar ju som tokar.. Ibland hinner jag inte med.. MEn när jag inte har nåt att göra så är det bra att fördriva tid med att läsa igen sig: ) Det är kul o följa er som jag följer.. Ja nu kan ju ni kanske inte veta att jag har er där, men ändå.. För ni skriver ganska flitigt  många av er.. o en sak som jag gillar på bloggar är bilder =) Jag vet att jag själv inte lägger in så mycket, men jag fotar heller inte så mycket nu för tiden..
Men det är roligt att läsa andras med bilder 🙂 bara så ni vet 🙂 Men jag gillar att läsa ändå =) hehe..

Det var allt för nu. På återseende 🙂

KRam på er

 

Bjuder väl på en bild ändå =) På två små flickor 🙂 (eller ja de börjar bli stora :)) Som jag saknar mycket.. DE och många andra flickor o pojkar o män o kvinnor.. ja ha hela familjen, släkten o vännerna så klart!

2 svar to “tjatig,,, nädå =)”

  1. malin 10 oktober, 2011 den 06:10 #

    Dom är så galet lika dom två 🙂

  2. Therese 11 oktober, 2011 den 09:44 #

    Visst är det roligt med bloggar! och jag tycker det är minst lika roligt att blogga 😉

Kommentera

