mucho jobb, i like =)

5 Okt

Japp nu jobbas det mycket! Det gillar jag.. Fast allt har ju en baksida, jag hinner inte riktigt med umgänge, knappt ens med hemmet.
Men det lugnar sig nog.. Man är ju glad att man får jobba när man är som jag ”arbetslös” ”timmis” Så det är härligt.

Jag hinner då heller inte läsa bloggar märkte jag… Gick in på min bloglovin. där jag följer några bloggar=) 48 inlägg hade jag=) Chosan tänkte jag, har jag inte varit här på flera veckor. Nädå. Det är bara mina ”bloggare” där som är väldigt flitiga. DEn som hade mest hade nog runt 9-10 inlägg.=)

Tur man har lite tid nu på morgonen under frukosten då innan det är dags att arbeta. Stänger idag så börjar kl nio =)

Så jag ska ta o bli klar med min frulle o komma iväg sen.

Ville bara mest tala om att jag lever=) hehe..

HA det toppen!!

KRam på er

2 svar to “mucho jobb, i like =)”

  1. Johanna - Mamma till Leija ♥ 6 oktober, 2011 den 08:42 #

    Kul att få jobba!
    Ja, det blir en hel del inlägg att läsa ikapp ibland, hehe…
    Kram

  2. i min lilla lilla värld 9 oktober, 2011 den 01:57 #

    Va kul att alla mina bilder jag publicerar kan glädja någon mer än familjen hihihi

Kommentera

