Underbara morgon

30 Sep

Ja vilken underbar morgon!

Var trött igår, somnade i soffan igår. Men gick ju in o la mig när Tomas skulle gå o lägga sig.. Då var det lite för sent, så skulle jag upp tidigt för att ha bilen. O tänkte att det här kommer ju inte att funka.

Men i morse när hans klocka ringde så var jag ganska pigg. Så jag körde mannen min till jobbet. Underbar morgon var det. Underbart väder o härlig temperatur.

När jag kom hem så drack jag lite juice som jag alltid gör på morgon =) O sen tog jag mig ut i detta underbara väder. Klädde mig för en gångs skull lagom 🙂 Och tog en härlig morgonpromenad. När jag kommit en bit så ser jag solen stiga upp bakom mig. Så nice.. DEt var tungt o jag har ont i höften, som jag haft ett tag. MEn tog mig runt på 50 minuter ändå.. Bra jobbat tyckte jag.. Så nu käkar jag frukost o bara känner att det här kommer att bli en bra dag! 🙂

    

Ha en underbar helg 🙂

2 svar to “Underbara morgon”

  1. Johanna - Mamma till Leija ♥ 30 september, 2011 den 12:33 #

    Vi har också helt underbart väder här i Skåne. Värsta sommaren, hihi!
    Kram & trevlig helg

  2. Mala 30 september, 2011 den 05:46 #

    Vilka underbara bilder! trevlig helg. kram 🙂

Kommentera

