ja just det…

29 Sep

Jodå här är vi aktiva juh .. haha… 😉

Ja jag har ju jobbat hela veckan. Så det har varit fullt upp.. VArit slut på kvällarna så inte orkat blogga nå.. Ja det började ju inte så bra den här veckan, då jag var uppe nästan hela natten mellan söndag o måndag.. Men det vart bättre sen..

Jag har ju besiktigat bilen den här veckan. ÄR så stolt över mig själv att det gick så bra.. Eller ja det är ju enkelt.. Men jag var ju nervös… Men ja det gick så bra… 🙂 O ja den gick som smort i genom det där.. Så nu kan vi köra ett år till 🙂

O snart är det helg… I morgon blir det nog inte så mycket jobb, eller ja inte alls.. Hoppas jag nästan.. Jag har jobbat så mycket nu i nästan fyra veckor.. Och jag såg ju när jag skrev mina timrapporter i veckan att jag uppnått heltid den här månaden. o det är ju skönt 🙂
Enda som är tråkigt med den här arbetssituationen som jag har är ju att en månad kan se ut så här som denna, o sen kan nästa vara typ noll jobb…

Ja annars är det lugnt här.. händer inte så mycket..

Ja ha det vänner!

Kommentera

