Mitt i natten

26 Sep

Japp så är det. Klockan är tio i två. Jag har varit vaken sen strax efter ett och inte kunnat sova. Efter 45 minuter gav jag upp. Tänkte lika bra att jag går upp o gör något så blir jag väl förhoppningsvis trött igen.. Har väl så mycket i huvudet att jag inte kan slappna av o sova..

Men det har varit en rätt bra helg. Förutom att jag inte mått så bra från o till. MAgen som spökar med mig. Eller jag med den.. Äter jag som jag ska så mår jag bra. DEt vet jag mycket väl. Men ibland slarvar jag o då blir det så här.. Men men nya tag!

I fredags jobbade jag på dagen, har förresten jobbat hela veckan. Helt underbart har det varit. Och även jobbat en del på kvällarna, så även i fredags ett tag.
Sen vart det hemma mys med hjärtat. O vi såg på idol (skäms lite) Jag har ju sagt att jag absolut inte ska följa idol.. O jo visst kommer jag nog att göra det.. Antar jag.. hhehe..

Lördags var det kalasdags 🙂 Det var trevligt. Jamie fyllde 1 o hennes pappa 25 🙂 Vi samåkte med Sara långt ut i Djupas skogar 🙂 Mysig plats dock. Men hemvägen var mindre trevlig. Mådde inge vidare för jag var väldigt hungrig, hade ju då inte ätit så mycket. O så åt man ju fikabröd, socker, vilket är lika med bad för min mage..
Men hem o vila o sen fick jag i mig lite mer käk under kvällen så hjälpte det.

Vi skulle åkt på ett kalas till. Men i o med att jag inte mådde så bra så stanna vi hemma o vilade istället. Så hemma mys med hjärtat då med 🙂

O igår(idag) eller ja vad man nu ska säga. Så tog vi det ganska lugnt. Städade ur lite här.. Så nu har vi snart rensat i varje skåp här =) O det är så skönt, för vi har blitt av med massor vi inte använder, o fått mycket plats i skåpen 🙂

O i morgon/idag… Så ska jag till AF, Sen blir det lite andra ärenden på stan o ut till dollar en sväng.

Och på tisdag ska jag göra något för första gången som jag är lite nervös inför..  JAg ska besiktiga bilen 🙂 Spännande men är ändå lite skräckslagen att jag ska göra nåt fel 🙂

Men det ska nog gå bra 🙂

Ja det var nog allt så länge..  TAck o hej. Kärlekskram vi syns på stan

2 svar to “Mitt i natten”

  1. Charlotte 26 september, 2011 den 10:16 #

    Det låter som en trevlig helg de =)
    Inte att du haft ont i magen dock!
    Hur kommer det sig att du inte kunde sova så sent?
    Det kommer att gå bra imorgon ❤

  2. i min lilla lilla värld 26 september, 2011 den 10:04 #

    hahah Det enda du behöver göra är att köra in bilen. det kommer gå bra ska du se

Kommentera

