jobbilijobb

23 Sep

Äntligen Fredag.

Jag har haft en underbar vecka =) Eller flera egentligen. Jag har jobbat i nästan två veckor. Det är så härligt. Just att få jobba efter schema flera dagar på rad.

Dock så är jag lite förkyld. OCh så har jag även jobbat på kvällstid så jag har haft långa dagar. Så jag vill be om ursäkt till mina vänner.

Förlåt att jag inte svarat när ni ringt, ringt tillbaka, ringt överhuvudtaget.. JAg har varit super trött, när jag jobbar hela dagarna och är förkyld..  Så förlåt att vi inte hörts av.. Ska ta igen det när de tär lite lugnare. JAg lovar!

Idag blir det jobb med, sista dagen den här veckan. Sen är det helg. Kalashelg 🙂

Nu blir det lite frukost 🙂

ha en bra fredag o helg!

kram på er

Måste bara slänga in en bild jag hittade bland fotografens bilder som jag bara älskar

3 svar to “jobbilijobb”

  1. Charlotte 23 september, 2011 den 10:33 #

    Man kan inte alltid ha tid för sina nära och kära, men snällt att du ber om ursäkt.
    Hoppas du blir frisk snart från den hemska förkylningen!

  2. Johanna - Mamma till Leija ♥ 23 september, 2011 den 09:28 #

    Skönt att få jobba lite!
    Krya på dig & ha en bra helg!
    Kram

  3. MammaFiiia 24 september, 2011 den 05:32 #

    Ibland orkar man bara inte gumman.
    I know the feeling.
    Hoppas du får en bra helg.
    Själv ska ja till jobbet nu. Men vill helst krypa tillbaka ner i sängen hos min älskling.
    Kraam

Kommentera

