Äntligen hemma

18 Sep

Ja i natt har jag nog sovit bättre än någonsin. I min egen säng 🙂 Gud vad skönt det var 🙂

JA igår kom de hem, bruna o fina, efter två veckor på Kreta, Svärföräldrarna. Vi har bott hemma hos dem och varit hundvakt i två veckor. Och hemma hos oss har de målats om 🙂 Och det är såå fint nu.. Nästan överallt 🙂

Och jag har jobbat mycket, nästan hela veckan som gick, ska jobba hela nästa vecka. Plus mitt andra jobb några av dagarna på kvällstid. Så härligt att det flyter på bra med jobb 🙂 Det gillar jag 🙂 Fast ibland kan det bli mycket med, när man tex är förkyld o har mycket att göra, Jobb, Hund, Jobb, Städa hemma, laga mat, städa där man befinner sig. Ja hund några ggr till. OCh till slut slår huvudvärken till. Japp det var min onsdag eftermiddag det 🙂 Och just det, förkyld med glömde jag ju mitt i allt det där!

Fortfarande förkyld men pigg iaf. Har taggat ner tempot o som sagt sovit gott i natt 🙂

Denna söndag ska jag bara myyyysa med min man hela långa dagen. Inga måsten utan bara ta dagen som den kommer o se vad vi känner för..

Och Ut är nog något vi kanske gör, men inte har lust med egentligen, för när jag klev upp för kanske ca en timme sen, då stod termometern på 0,7. Nu är det kallt. Redan liksom.. Shit.. Jaja här går det undan !

Och jag gillar visserligen att det går undan, på andra sätt.. Att tiden går fort när man längtar till något =) Och det gör ju jag. Till massor av saker, men bland annat till slutet av nov, då vi ju ska ner till skåne äntligen! Blir nästan ett helt år mellan sist o då. Gillas inte..

Nu ska jag gå o leta frukost.. Blir väl en tur till affären skulle jag tro.. 🙂

Ha en skön söndag…

O förresten, Ska lägga in bilder från lgh sen, ska bara få tummarna loss o lägga in dem i datorn 🙂

TACK o HEJ 🙂

 

6 svar to “Äntligen hemma”

  1. MalinÖ 18 september, 2011 den 08:51 #

    Nu har du ännu mer att se fram emot; 8 oktober (tror jag det var) blir det Irländsk afton hos Sara! Westlife, Kilt och hela kitet! (:

  2. I min lilla lilla värld 18 september, 2011 den 10:14 #

    Va kul att höra. Själv kan jag inte förstå hur någon vill läsa om min vardag hahaha.

    Va härligt med nymålat. Det kan göra mycket för trivseln. Är det insida el utsida?

  3. Johanna - Mamma till Leija ♥ 18 september, 2011 den 09:32 #

    Så skönt att få sova i sin egen säng!
    Kul att ha nått att längta till!
    Tack för dina kommentarer! 🙂
    KRAM

  4. Charlotte 19 september, 2011 den 01:31 #

    Att få komma hem till sin egen säng är såå skönt =)
    Kom hem igår och jag har längtat som en tok efter den och vårt hem!
    Saknar dig sis ❤

  5. i min lilla lilla värld 21 september, 2011 den 09:25 #

    Förresten.. Vem tipsade om bloggen? Alltid kul att veta

  6. i min lilla lilla värld 21 september, 2011 den 10:52 #

    Hur länge har ni försökt bli gravida?

Kommentera

