Vart tog den vägen?

12 Sep

Ja vart tog glöden vägen? Eller kanske tiden, den tiden som jag brukar lägga på att tycka det är kul att blogga lite=) Aja… vi slänger in ett då o då när tid o lust finnes =)

Jag har ju datorn på fast plats här, då de har internet via kabel, så vill man sitta vid datorn får man sitta här inne. Visserligen bäst det. För man sitter inte onödigt länge, och jag sitter i bäst position 🙂
Ja veckan som har gått har varit intensiv tycker jag.. Ändå undrar jag vad jag gjort.. Men jag har ju jobbat en del. Månd em, onsdag hela dagen (mellan typ 8 o 19) o torsdag hela dagen (typ lika) o fredag em/kväll. O söndag. Så ja en del har man väl gjort. Sen är det hund som ska ut, lgh hemma som ska fixas i ordning, då målaren är klar nu. Hemmet här ska hållas i ordning, man ska äta, träna o träffa vänner.. Jo nog är det svårt o hinna med allt 🙂

Har haft lite ont i ryggen några dagar nu, så måste komma igång med träning igen. Mår bäst då.. OCh så måste jag sluta med det där äckliga sockret, för det är heller inte bra för mig.. Så nu är det nya tag igen. Ska nog ta o unna mig ett gymkort ändå. För kroppen behöver det.
Och så har jag ju badkortet oxå så jag ska försöka bege mig till o simma idag, efter jag varit på AF/FK.

Ja annars är läget lugnt. Inget nytt som händer här inte 🙂

Men ni lär ju ha nåt att läsa när ni klickar in på bloglovin 🙂 hehe..

Ha de toppen!

Kram Fru Jonsson 🙂

2 svar to “Vart tog den vägen?”

  1. MammaFiiia 14 september, 2011 den 05:51 #

    Man kan inte alltid ha skrivar glöd gumman=)

    Ja visst e dom fina deras jackor=)
    Puss och kraam

  2. Fin bild!

Kommentera

