helg…

27 Aug

Ja då var det helg igen 🙂 Veckorna går som på räls 🙂

Har kommit igång o jobbat lite i veckan. O kommit igång o rört mig 🙂 Känns underbart… Hoppas bara på mer jobb snart.. Tråkigt att vara hemma hela dagarna juh..
Men igår var jag med Kusin Sara o Minea på eftermiddagen o det var mycket trevligt 🙂

Och sen på kvällen så städade jag och älskling som tokar. Ska ju ha lite kalas för honom idag, han fyller år på tisdag. Och så tänkte vi först åka på ikea idag. O sen ha kalas 🙂 hehe.. Så vi tänkte kliva upp tidigt idag, om typ en halv timme 🙂 Och igår kväll när vi städat klart strax efter tio ramlade vi i princip ner i säng bägge två. O då vaknar ju jag tidigt, för jag kan inte sova mer än typ 8 timmar, oftast. Så halv sju vaknade jag o kunde inte direkt sova mer 🙂 Men då får jag en stund på morgon för mig själv istället, o lite lugn o ro.. Vilket jag visserligen alltid brukar kunna få på helgerna 🙂 För att jag vaknar ju jämt före älskling 🙂

Så dagen lär väl bli fullspäckad men rolig 🙂 Och i morgon fyller Tomas mormor år, så då ska vi förhoppningsvis ner till henne en stund o hälsa på. Efter jag jobbat en stund.

Ja ha en underbar helg 🙂 KRam på er

2 svar to “helg…”

  1. Johanna - Bf 10 September ♥ 27 augusti, 2011 den 09:05 #

    Skönt när det rullar på & trevligt med kalas! Hälsa & gratta från mig! 🙂
    Kram

  2. MammaFiiia 27 augusti, 2011 den 12:09 #

    Jag e med uppe med tuppen även på helgen haha
    så imorse halv sju målade ja lite i barnens rum=)
    Ha en bra dag.
    Kram

Kommentera

