jag är grym =)

24 Aug

Ja jag vet inte vad det är som hänt med mig men jag gillar det =)

Jag har nyss varit ute på en rask promenad, nästintill powerwalk =) Det är egentligen inte konstigt.. men det konstiga.. Jag gjorde det helt själv =)

Gick den rundan jag brukar gå med Sofie eller Tomas. Själv=) Jag är stolt över mig själv. Att jag överträffat mig själv o min hjärna o tog mig iväg på en morgon promenad själv.. Jag hade helt enkelt bestämt mig =) O det bästa.. DEt tog bara 50 min =) O nu är jag helt slut.. men fasen vad skönt det var !

Nu frukost=)

2 svar to “jag är grym =)”

  1. Johanna - Bf 10 September ♥ 24 augusti, 2011 den 11:16 #

    Duktig du é! 🙂

  2. MammaFiiia 25 augusti, 2011 den 10:14 #

    Va duktig du är sis =)
    Bara fortsätt i denna takten så kommer du snart va super vältränad=)

    Saknar dej
    Kram

Kommentera

